Aktywne Wpisy
wykop +104
Roczne podsumowanie aktywności 2024 – sprawdź już dziś! 🚀
Wykopowicze, rok 2024 obfitował w emocje, dyskusje i odkrycia na Wykopie – teraz nadszedł czas, aby podsumować Waszą aktywność! Przygotowaliśmy dla Was zestawienie, które pokazuje, jak wyglądał Wasz wykopowy rok. Sprawdźcie, ile komentarzy napisaliście, jakie treści zebrały najwięcej plusów i który dzień był Waszym najbardziej aktywnym dniem!
Jak zobaczyć swoje podsumowanie?
To proste! Wystarczy, że klikniecie w baner, który znajdziecie w swoim profilu. Podsumowanie dostępne
Wykopowicze, rok 2024 obfitował w emocje, dyskusje i odkrycia na Wykopie – teraz nadszedł czas, aby podsumować Waszą aktywność! Przygotowaliśmy dla Was zestawienie, które pokazuje, jak wyglądał Wasz wykopowy rok. Sprawdźcie, ile komentarzy napisaliście, jakie treści zebrały najwięcej plusów i który dzień był Waszym najbardziej aktywnym dniem!
Jak zobaczyć swoje podsumowanie?
To proste! Wystarczy, że klikniecie w baner, który znajdziecie w swoim profilu. Podsumowanie dostępne
thorgoth +837
"Jeleśnia, zróbcie coś, nie mam hamowania!"
Dziś mija 19 lat od katastrofy kolejowej w Świnnej, która o mały włos nie skończyła się wielką tragedią.
Dla maszynisty Czesława Goluszki i Lucyny Kubieniec (kierownik składu zwany potocznie "konduktorem"), którzy stanowili obsadę pociągu 34527 z Suchej Beskidzkiej do Żywca ten dzień zaczynał się zupełnie zwyczajnie.
Pociąg ten obsługiwał popularny osobowy "kibel" o oznaczeniu EN57-840, który był wyposażony w kompozytowe wkładki hamulcowe FR502.
Chińskie
Dziś mija 19 lat od katastrofy kolejowej w Świnnej, która o mały włos nie skończyła się wielką tragedią.
Dla maszynisty Czesława Goluszki i Lucyny Kubieniec (kierownik składu zwany potocznie "konduktorem"), którzy stanowili obsadę pociągu 34527 z Suchej Beskidzkiej do Żywca ten dzień zaczynał się zupełnie zwyczajnie.
Pociąg ten obsługiwał popularny osobowy "kibel" o oznaczeniu EN57-840, który był wyposażony w kompozytowe wkładki hamulcowe FR502.
Chińskie
Przymierzam się do wymiany szczęk hamulcowych w bębnach tylnich w Seat Ibiza IV 2015r. Nigdy wcześniej tego nie robiłem. Widziałem kilka filmów o tej tematyce i każdy tam robi inaczej i w komentarzach kłócą sie kto robi lepiej i jaką profanacją jest np ściąganie piasty do tej roboty.
Zastanawia mnie sprawa cylinderka hamulcowego. Jedni mówią, że jak dopuści się do wysunięcia z jednej strony (o co chyba bardzo łatwo) to należy upuścić trochę płynu (ale nikt nie wspomina w jakim celu). U innych natomiast widziałem że cylinderek latal na obie strony ale zostały założone szczęki i ani mowy nie bylo o upuszczaniu, inny z kolei łapał trytytka cylinderek, i nie poruszył sie on ani o mm a i tak upuszczał.
Jak to więc jest, należy to robić? Jak tak to po co w jakim celu i kiedy? A może to jakaś fanaberia i wcale nie należy tego ruszać?
Ma ktoś jakieś rady od odnośnie tej wymiany, na co uważać i jak coś zrobić szybciej, łatwiej?
Nie trzeba płynu zmieniać. Płyn ma swój interwał.
Płyn hamulcowy w grupie VW co 2 lata lub 30kkm w zależności co nastąpi pierwsze.