Wpis z mikrobloga

A mowilem mongolom z RB, ze nie ma sensu dostanie +10 w Belgii tylko trzeba bylo brac wszystko co sie da do puli. Jesli teraz turbo trzeba bedzie wymienic to znowu dostana +10 a mogli miec w zapasie turbo po Belgii. Nie mowiac o tym, ze czeka go +5 za kolejny silnik ale na +5 moglo sie zakonczyl a tak teraz beda mieli klopot.
#f1
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@dsgs: no i co to niby udowadnia? Pierwszy +10 a kolejny +5. Verstappen tylko silnik bral w Belgii wiec jak teraz mu padlo turbo to dostanie +10 za turbo i +5 za kolejny nowy silnik. Wszystko sie zgadza i jest jak napisalem. Widocznie nie zrozumiales tego posta.
  • Odpowiedz
@JulianGangol: Zasady odnoszą się do wszystkich elementów (Power Unit elements), nie do każdego z osobna. Czyli pierwszy dowolny element +10, każdy dowolny kolejny +5. W tym przypadku za silnik +10 (pierwszy element), +5 za turbo (kolejny element). Regulamin nic nie wspomina o podziale i karach za każdy element osobno.
  • Odpowiedz
@JulianGangol :
W regulaminie nie jest to idealnie wytłumaczone, plus tak zapamiętałem z innych kar/wyścigów, ale przykład Lawsona pokazuje że faktycznie, masz rację :)

Artykuł na [racingnews365.com] też to potwierdza ( https://racingnews365.com/verstappen-faces-another-grid-penalty-but-where-will-red-bull-take-it

If you go over the component limit, thus extending your pool of parts, a 10-place grid penalty per changed item outside the allocation will be incurred. Once the pool limit is broken for that item, each individual change earns a five-place
dsgs - @JulianGangol :
W regulaminie nie jest to idealnie wytłumaczone, plus tak zapa...

źródło: pbzS0MLL8O9SlL7SsF9QwNoiUO3xUJM6

Pobierz
  • Odpowiedz