Wpis z mikrobloga

Dziś pochwalę się moim małym sukcesem. Udało mi się odzyskać zwrot za subskrypcję premium X wykupioną na rok. Gdzie ludzie niby po prawie pisali że pieniędzy nie odzyskam bo przecież pisze na X że subskrypcję nie podlegają zwrotowi na dodatek to korporacja z USA itp
Tymczasem ja również powołałem się na ten zapis że "subskrypcję premium nie podlegają zwrotowi" ponieważ dalej była ciekawsza część "chyba że prawo stanowi inaczej". Enigmatycznie napisane ale zawsze coś i też nie wiadomo o jakie prawo chodzi. Ja to zinterpretowałem jako prawo danego państwa gdzie mam rezydencję etc
Napisałem więc do supportu na X o zwrot. Po miesiącu dostałem odpowiedź odmowną, że subskrypcję nie podlegają zwrotowi. Powołałem się na zapis w ich regulaminie "chyba że prawo stanowi inaczej" Tu wskazałem na moją rezydencje w UE i Polsce. Support kolejny raz odmówił mi zwrotu, powołując się na pierwszy zapis oraz zamknął sprawę.
Na jakiś czas poddałem się i pogodziłem z utratą pieniędzy.
Po tygodniu czy dwóch coś mnie natchnęło i zadzwoniłem do urzędu ochrony konsumenta, tutaj powiedziano mi, że szanse są małe, bo oni zajmują się tylko krajowymi sprawami więc nie pomogą.
Dali mi numer do Europejskiego Centrum Konsumenta. Gdzie miłej Pani przedstawiłem swój problem i powiedziałem jej jak ja interpretuje zapis że "prawo stanowi inaczej" w tym moje prawo na 14 dni do zwrócenia towaru/ usługi. Pani po zebraniu moich dowodów, przekazała do centrum konsumenta w Dublinie.
Dziś nastał ten dzień, mojego małego zwycięstwa nad Muskiem.
#twitter #prawo #chwalesie #przegryw #socialmedia
b4a3 - Dziś pochwalę się moim małym sukcesem. Udało mi się odzyskać zwrot za subskryp...

źródło: temp_file7996594398952263184

Pobierz
  • 92
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 9
@Jechanka Dalej mam( ͡~ ͜ʖ ͡°). Premium kupiłem w lipcu. O zwrot poprosiłem jakieś 4-6 dni po kupieniu nie pamiętam dokładnie. Wiem, że mniej niż tydzień, bo gdzieś znalazłem interpretację że mogą powołać się na 7 dni niż 14 i to mnie bardziej zachęciło do działania.
  • Odpowiedz
via Android
  • 25
@srogi_grzyb @bylem_zielonko
Bo miałem sprytny plan ( ͡º ͜ʖ͡º) tylko rzeczywistość X zweryfikowała.
@Ld93 Dalej mam premium, oni chyba nie ogarniają jeszcze tego, bo support nie przyjmuje do wiadomości, że jest takie coś jak zwrot. Najlepszego że nic do mnie nie napisali żadnych przeprosin czy wyjaśnień.
Dostałem tylko maila zatytułowanego refunded z załącznikiem pdf. Dzisiaj natomiast pieniążki przyszły na konto.
@janeeyrie @Jechanka
  • Odpowiedz
@b4a3: tak po prawdzie to nic nie wygrałeś tylko po prostu dali sobie z tobą spokój i ci zwrócili te pieniądze aby się dalej z tobą nie użerać. W sądzie byś nie wygrał. Dla nich to grosze a PR i dobre imię firmy są cenniejsze. Często tak bywa, że korpo idzie komuś na rękę bo lepiej komuś oddać kasę i mieć spokój niż się użerać i robisz sobie złą reklamę.
  • Odpowiedz