Aktywne Wpisy
Hej, do końca tygodnia pracuje w większym januszeksie biurowym. Po oznajmieniu swojej decyzji o zmianie pracy większość się na mnie obraziła i skazała na ostracyzm "społeczny" na ostatnie dni mojej pracy. Mam wrażenie że w takich firmach większość załogi to ofiary syndromu sztokholmskiego. Proponowałem że dokończę swoje sprawy do końca miesiąca, ale szefowa się obraziła i kazała zawijać mandzur wcześniej. Chęć zarabiania więcej niż 4000 netto to jest obraża majestatu dla "królowej"
badej123 +307
Co ciekawe auto to 25 letni seat z elektroniczną przepustnicą która się zablokowała w pozycji zamkniętej i odcięło całą moc. Dopiero zgaszenie i odpalenie auta naprawiło przepustnicę.
Doceniam, że moje shitboxy zawsze mają przepustnicę na linkę xD
#mechanika #motoryzacja
@SzubiDubiDu: czyli zanim go przepchnąłeś to dziad nie spróbował go zgasić i odpalić?
@TypowyDaltonista: vagi pod tym względem to chujnia bo musisz całkiem cofnąć kluczyk do pozycji blokady kierownicy.
@deptacz_gnoju: a to nie jest już jakąś awaria?
Blokada kierowcy powinna się włączać dopiero po wyciągnięciu kluczyka, a nie jego cofnięciu nawet do pozycji wejściowej.
W każdym razie ja jakiegoś starożytnego LT-ka resetowałem w biegu bez problemu :)
@hellfirehe: z takim działaniem tego mechanizmu spotkałem się w 3 wieśwagenach z lat 1990-2007.
@deptacz_gnoju: U mnie ostatnie 15 lat w rodzin rodzinie przewinęło się jakieś 5 vagów z lat 90' i tylko w jedym w którym była jakaś chińska wkładka stacyjki tak się
Mocno spłyciłeś temat, bo „odcięcie turbiny”, czyli popularny „notlauf”, może powodować zarówno niedoładowanie, jak i przeładowanie, które mogą brać się zarówno z nieszczelności, jak i nie działającej w pełnym zakresie geometrii (jeśli występuje. W przeciwnym razie usterka dotyczy klapki waste gate). O usterce czujników czy podciśnień już się nie będę rozpisywał.