Wpis z mikrobloga

Jestem początkującym #pedalarze i jeżdżę sobie na rowerku za minimalną krajową i nie mam zamiaru wydawać 1/3 wartości roweru na spodenki. Macie jakieś sklepy gdzie w rozsądnych cenach kupię ciuchy na rower i co myślicie o używanych ciuchach rowerowych, bo trochę mnie to odrzuca że ktoś się w to wcześniej pocił. #szosa #gravel #rower
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

spodenki juz nie ok

@pek0s: Też są dobre tylko trzeba rozmiar dobrać. Inna sprawa chyba w tym roku sporo na ali podrożało.
  • Odpowiedz
@BetonowyMurek: polecam Aliexpress, spodenki rion dają radę. Mam wkładkę Paris i jakaś tańsza czerwoną oznaczoną na 3h i obie są spoko, chociaż Paris faktycznie jest przyjemniejsza. Koszulki z Ali darevie są fajne, mam taką z długim rękawem i jeździłem w niej przez większą część sezonu (cienki rękawek, jako ochronę przed słońcem)
  • Odpowiedz
i co myślicie o używanych ciuchach rowerowych

@BetonowyMurek: Jakieś bluzy czy kurtki ok, ale tak jak pisano wyżej - unikaj spodenek i raczej wszystkiego co miało bezpośredni kontakt ze skórą. Jeśli jesteś początkujący, to naprawdę nie ma sensu kupować drogich ubrań. Najważniejsze aby było Ci wygodnie i ciepło :)
  • Odpowiedz
@a__s ostatnio mnie tak wypizgalo, to stwierdzilem, ze troche zainwestuje w zimowe ciuchy, ale jak zobaczyłem spodnie zimowe z wkładką za 900zl to trochę zwątpiłem. Stąd pytanie.
  • Odpowiedz
ale jak zobaczyłem spodnie zimowe z wkładką

@BetonowyMurek: To można inaczej rozwiązać: spodenki/bokserki z wkładką, a na to ubierasz ocieplane spodnie sportowe. Wyjdzie dużo taniej :)
  • Odpowiedz
@BetonowyMurek: spodenki bierz riona z ali tylko dołóż do wkładki tej paris hp elastic interface. Na jesień to nogawki i jeździsz - sam tak robię i polecam. Koszulkę to możesz jakaś z martes sport za 40 zł kupić. Dodaj się na grupę na FB kolarskie aliexpress, idzie sporo sianka zaoszczedzic
  • Odpowiedz