Aktywne Wpisy
tojapaweu +301
Cholera, coś mi się odkurzacz ostatnio zacina i gorzej ciągnie. Znacie może numer do firmy Predom, aby wysłać sprzęt do nich na serwis? Niestety ten z książeczki gwarancyjnej nie odpowiada.
#pytanie #zalesie #pytaniedoeksperta
#pytanie #zalesie #pytaniedoeksperta
mirko_anonim +3
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#randki #zwiazki #tinder #rozowepaski #niebieskiepaski #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #randkujzwykopem
Hej wszystkim, chciałabym spytać wszystkich - zwłaszcza facetów - o zdanie. Sprawa w sumie już po ptokach, ale nie mam dużo doświadczenia w randkach i zawsze warto wyciągnąć lekcję na przyszłość ;)
Mam 24 lata, na koncie jeden dłuższy związek (taki co się zaczął w liceum
#randki #zwiazki #tinder #rozowepaski #niebieskiepaski #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #randkujzwykopem
Hej wszystkim, chciałabym spytać wszystkich - zwłaszcza facetów - o zdanie. Sprawa w sumie już po ptokach, ale nie mam dużo doświadczenia w randkach i zawsze warto wyciągnąć lekcję na przyszłość ;)
Mam 24 lata, na koncie jeden dłuższy związek (taki co się zaczął w liceum
Czy przesadziłam?
- Tak 41.4% (313)
- Nie 58.6% (443)
Kolejnym argumentem za tym, że nie został wypchnięty jest to, że przestrzelił hamowanie i to mocno, więc i tak by się w tor nie zmieścił.
Obaj tam przesadzili z hamowaniem, jednak odpowiedzialność leżała na Lando.
Zważywszy na okoliczności, Lando dostał tylko
@Tasde: Jakby Max się zmieścił w torze to zgoda
Jeżeli opóźniasz hamowanie tak że sam się nie miescisz w torze to jak ma się zmieścic ten obok który jedzie we zewnetrznej? xD
IMO faworyzowanie redbulla, nie powinien dostać kary za to.
Inaczej gdyby Max utrzymał się w torze, wtedy ok. W sytuacji gdzie obaj wyjeżdżają? No bez jaj
@uubus: poszli trochę case Brazylia 2021, że za wypchnięcie brak kar
Gdyby sędziowie nie zaliczyli tego wyjazdu jako walki z Verstappenem, to byłoby jego czwarty wyjazd za tor i kara.