Wpis z mikrobloga

Czy Sinsey / LPP daje jakąś rekompensatę za niedostarczenie przesyłki na czas?

Zamówiłem paczkę we wtorek o 2 nad ranem (więc oewnie to samo byłoby zamawiając w poniedizlake wieczorem) i przesyłka miała iść 1-3 dni, czyli do piątku, a nie doszła w aplikacji też mam wpisane wtorek - piątek.. Było tam ubranie potrzebne mi na weekend, więc trochę mi to zaszkodziło., Jakbym wiedział to zamawiałbym w innym sklepie

#ubierajsiezwykopem #zakupy #lpp #modameska
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@essos: wątpię, wg regulaminu jest chyba 2 tygodnie na dostawę, te 1-3 dni to raczej oferta marketingowa.

W tym tygodniu trwa produkcyjne uruchomienie robotyki magazynowej w magazynie pod Bydgoszczą, może Twoje zamówienie złapało opóźnienie gdzieś w tym obszarze.
  • Odpowiedz
@essos: Nie, nie mają. Ogólnie z tego co kojarzę (dość często zamawiam) to oni mają tydzień roboczy tak ogólnie żeby ci wysłać paczkę lub mieli jeszcze doniedawna + zbliża się okres w roku gdzie masz halloween/święto zmarłych no jesień po prostu black friday i boże narodzenie więc zaraz pewnie będzie co chwilę wjeżdżało info o wydłużonym czasie przesyłki jak co roku. Mi rzeczy z sinsay a raczej babie mojej zazwyczaj
  • Odpowiedz
@Jaro070: nie, chiński HAI Robotics ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie to, że nie ogarniają, typowe problemy z go-live automatyki, zawsze jest jakaś czkawka przy starcie systemu na produkcji, czy to Vanderlande, Distrisort, Geek+ czy inni.
  • Odpowiedz