Wpis z mikrobloga

@Marek_Licyniusz_Krassus czy wygodne, to bym się kłócił, a na pewno nie są praktyczne.
Producenci zwietrzyli okazję i zaczęli produkować coś czego kiedyś nie było, na co wykreowali popyt.
Dane inne nie będą, bo jak mogą być, skoro usuwa się z gamy nadwozi kolejne pozycje, A te ko skrętne zostają, więc napiszę jeszcze raz - Klient kupi co jest.
Odobiscie nie kupię nigdy suva, bo to nadwozie nie ma NIC, czym mogło
  • Odpowiedz
@Maglite jeżdżę sedanem, rodzice mają suv-y. Lubię jeździć i tym i tym, każde z tych nadwozi ma swoje zalety. Duży SUV to kombi na sterydach.
Bez sensu to są cross-overy i quasisuvy w stylu BMW X1, które często nie mają nawet napędu 4x4. Albo te z linią dachu taka, że roweru nawet nie wsadzisz bo musi być Coupé xd
  • Odpowiedz
@BBananowy z tym kombi to nie przesadzaj. Suv ma się nijak do tego czym jest prawdziwe kombi. Bo pojemność bagażnika to kpina, nie mówiąc o spadającej linii dachu. Choć i są kombi z takim dachem, co jest nieporozumieniem
Jedyna zaleta suva jaką ja widzę, to lepsza widoczność. Nic więcej.
  • Odpowiedz
ale mogliby zrobić jakiegoś dużego sedana/kombi


@jutrobedzieinaczej: Nie zrobią. Już robili Logana i się kompletnie nie przyjął, bo nawet nie pasuje do 'profilu' Dacii. Sedan ma pachnieć pieniędzmi i sznytem a w tej marce nie o to chodzi. Wyszło Sandero z doczepioną budą.

Jogger wygryzł zarówno Logana MCV jak i Dokkera. Wszystko logiczne i rozsądne patrząc przez pryzmat producenta.
  • Odpowiedz
@jutrobedzieinaczej: No nie zrobią bo to nie ma sensu, nie teraz. Nawet bazy na to nie mają. Jeśli istnieje jakaś szansa na taki projekt to może za kilka lat, zależy jak się Bigster będzie sprzedawał. Zejdą z zawiasem o 10cm i skleją Logana 3 ze sporą hybrydą - wtedy takie auto będzie miało sens i naprawdę będzie stanowić jakąkolwiek konkurencję. Wątpię że definitywnie porzucili stworzenie sedana, wiec kto wie...
  • Odpowiedz