Wpis z mikrobloga

#e90 #mechanikasamochodowa #bmw Czy to co zaznaczyłem na zdjęciu to jest przepływomierz? Chce odłączyć kabel, aby sprawdzić czy auto będzie jechało znowu z pełna mocą, bo mam problem z check engine i brakiem mocy auto jedzie jakby miało z 50 km. Wczoraj jeździłem normalnie, po zatankowaniu samochodu do pełna i przejechaniu 2 km zaczął się problem ( ͡° ͜ʖ ͡°) BMW E90 2.0D 163 km zdjęcie silnika poglądowe z internetu
lorquu - #e90 #mechanikasamochodowa #bmw Czy to co zaznaczyłem na zdjęciu to jest prz...

źródło: IMG_7245

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Wiotq: Wczoraj wieczorem odpinałem na około 5 minut nie pomogło, chyba że jak odpalę później, a stał nieruszany od 23:00 to magicznie zniknie problem w co wątpię ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@lorquu: Ale jak powiązałeś przepływomierz z chrzczonym paliwem? Moja siostra ostatnio miała problem z biegami, a przynajmniej tak jej się zdawało, pojechała do mechanika, a ten jej zdiagnozował (prawidłowo) chrzczone paliwo.
  • Odpowiedz
  • 0
@b_oski: Sprawdzam możliwe usterki przepływomierz chce sprawdzić profilaktycznie, bo to byłbym w stanie zdiagnozować sam i mieć odpowiedź, czy to padło po odpięciu auto powinno jechać z pełną mocą, jeżeli to jest oczywiście przyczyną usterki. Generalnie dziwnym faktem jest dla mnie to, że nigdy nie miałem takich problemów, a po zatankowaniu na stacji przejechaniu 2 km auto straciło moc i pojawił się check z komunikatem o podwyższonej emisji spalin. (
  • Odpowiedz
@lorquu: Mnie bezpośrednio po zatankowaniu na Shellu zaczął wypadać zapłon. Oczywiście nie widzę tu bezpośredniej przyczyny, natomiast myślę, że ochrzczone/zanieczyszczone paliwo przyśpieszyło temat, dlatego nigdy więcej Shella.
  • Odpowiedz