Wpis z mikrobloga

Hej Mirki !
Jestem totalnie zielona w temacie sprzedaży samochodu i zastanawiam się nad skupem samochodów. Jak to wygląda w praktyce ? Ile można odzyskać u takich handlarzy ? 50%, 70% ceny samochodu ? Czy zupełnie nie iść w tą stronę ? A jeśli polecacie jakąś firmę we Wrocławiu to chętnie poczytam wszystkie podpowiedzi ;) Z góry dziękuję za pomoc
#motoryzacja #wroclaw
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@koszatnik: To pewnie wystawiłaś powyżej rynkowej i nikt się nie interesuje. Oczywiście zakładam, że jest vin, rejestracja i można zweryfikować historię pojazdu. Komisy które skupują auta na dzień dobry zwykle proponują 35-45% ceny rynkowej, ale to dość ruchoma granica. Jak chcesz po prostu zbyć auto i się nie bawić z oglądającymi, to możesz sprzedać auto do handlarza po takiej zaniżonej cenie i pozbyć się gruza. Jeśli chcesz cokolwiek zarobić, to
  • Odpowiedz
  • 0
@Jechanka: Ford focus;
Tylko niestety, okres niemowlęcy ma już dawno za sobą :(
Jest jeszcze popyt na tanie samochodu (w miarę w dobrym stanie) czy szkoda czekać, bo i tak nikt nie kupi ?
  • Odpowiedz
@koszatnik: czasem to jest jedyne wyjście. Ostatnio tak sprzedawałem z różową auto, bo nikt nie chciał kupić tego zloma xd Tylko jak już oddajesz do komisu, to opłaca się zrobić taki manewr biorąc w rozliczeniu inne auto, wtedy jest jakieś pole do negocjacji ceny, bo przy samej sprzedaży to kiepsko
  • Odpowiedz
@koszatnik: Ogólnie jest jakiś zastój teraz ze sprzedażą, ale jak wystawiasz za taką cenę i jest niezgnite to powinno pójść. Jeśli jest zgnite to prowadź to na złom, żeby ktoś się w tym nie zabił.
  • Odpowiedz
@koszatnik: @Emulsja dokładnie! wystawiłem auto na otomoto - przez tydzień zero odzewu, 200 wyświetleń, no dramat. Puściłem na grupę sprzedażową na fb - po 15min kolo napisał na priva (to było w piątek) umówiliśmy się na niedzielę, ale jadąc po trasie zajechał w sobotę i przybiliśmy deal. W ndz przyjechał z hajsem i zabrał.