Wpis z mikrobloga

Mam #bmw #e46 #e46gruz 320TD M47 150koni w ktorym wczoraj pospawalismy dyfer, pojechalismy zrobilismy testowe trzy bączki po czym zmieliło kompletnie ten dyferencjał xD jak próbuje ruszyć to jest dzwięk jakiejs k---a blachy i auto nie jedzie a wał się kręci.

dobrze blaszki grube były wspawane, wlany nowy shell 75w90, no wirtuoz migomatu co to tworzył juz pare aut robił w tym polonezy z gówna i nigdy nie mial takiej sytuacji, co zrobic? szukać mniejszego dyfra bo ten długi, czy dalej wrzucić ten z diesla bo jest tanii i dobrze pospawać, zmienić olej na jakiś lepszy?

dzisiaj oględziny bedziemy go wyciągać i rozbierać ale i tak ktos ma jakis pomysl? #samochody
curiousboi - Mam #bmw #e46 #e46gruz 320TD M47 150koni w ktorym wczoraj pospawalismy d...

źródło: z27798260IEG,Wypadek-w-Sernikach--Kierowca-bmw-potracil-52-letn

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Badbehaviour: kolega tez tak podpowiada, wał się kreci do dyfra a półosie przeskakują, ale pytanie czemu sie tak mogło stac skoro ja od zakupu natluklem nim 10kkm, teraz wlalem nowy olej i doslownie nawet godziny nie ujechal xD
  • Odpowiedz
  • 0
@sha128:

kup se też nowy zbiorniczek wyrównawczy bo w e46 ci go wysadzi

opowiedz cos wiecej bo jak narazie od prawie roku trzyma pion idealnie jak zaden moj inny wóz
  • Odpowiedz
@curiousboi w e46 rozwala wyrownawcze. Trzeba za wczasu wymienić i powiem ci, ze tylko na oryginalny. Inne beda ok ale plywak bedzie czasem dawal bledne info, ze stan plynu jest za niski.
  • Odpowiedz
opowiedz cos wiecej bo jak narazie od prawie roku trzyma pion idealnie jak zaden moj inny wóz


@curiousboi: oryginalne zbiorniczki e46 mają taką wadę fabryczną że pękają po krawędzi, od samego dołu do góry, nie wpływa to na temperaturę ani na nic takiego, po prostu je rozsadza i trzeba zmienić i tyle, moim zdaniem nie ma sensu kupować używanego oryginału bo i tak kiedyś jebnie
  • Odpowiedz