Wpis z mikrobloga

@serek_heterogenizowany: E39 na E46? W życiu, to gówniane auto w porónaniu do E39. Może jakbyś latał do driftu albo na tor, ale E39 zawsze i wszędzie lepsze.

@lostname kolektor dolotowy + camshaft z B30 i masz niemal taką samą moc ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
@qwenti co znaczy nie jada na dzisiejsze standardy. Ponad 200 koni, 300 niuta, 7sek do setki, fura z tym motorem spokojnie leci ponad 220 a i bez problemu robi 240km/h, przy spalaniu duzo mniejszym niz nowe. O jakich standardach piszesz?
  • Odpowiedz
O jakich standardach piszesz?


@lostname: a daj spokój, jeździłem nowymi autami premium i E39 nadal jest mega wygodnym i fajnym autem szczególnie na autostrady.

Jacyś malkontenci nie mają pojęcia bo jechali jakimś dezelem ;)
  • Odpowiedz
@lostname:

Ponad 200 koni, 300 niuta, 7sek do setki, fura z tym motorem spokojnie leci ponad 220 a i bez problemu robi 240km/h


Takie osiagi dzisiaj ma rodzinne kombi z 2.0 tdi. A jak ustawisz sie kolo jakiegokolwiek szesciocylindrowego, to prawdopodobnie nie zorientuje sie, ze chcesz sie z nim ścigać.
  • Odpowiedz
masz okolo 50% szansy ze bedzie brac litr oleju na 1000 km

no chyba ze juz 2.8 ci bierze wtedy bez roznicy


@WykopanyDzon: to jakies całe 20-25zl
4l za 100 idzie kupić
  • Odpowiedz
@lostname: to nie sa wrazenia, tylko twarde dane. Mialem na mysli a4 b9 204km, jest tez mocniejszy arteon z 2.0 bitdi i 240km. A wieksze diesle to jest m340d albo s4, ktore schodzą ponizej 5 sekund. O benzynowych kosiarkach z 4 cylidnrami juz nie wspominając
  • Odpowiedz
@qwenti no i zazwyczaj takie cos mi czesto swieci swiatlami abym zjechal z lewego jak kogos wyprzedzam swoja predkoscia. Niezle sie gotuja jak ich jednak zostawiam w tyle i grzecznie zjezdzaja na prawy widzac, ze nie maja szans. Tak wiec ty masz dane z kartki a ja z drogi. No i porównuj prosze podobne klasy samochodow, masa, gabaryty, itp.
  • Odpowiedz