Wpis z mikrobloga

#rozowepaski
Podoba mi się jedna koleżanka taka. Znamy się z kursu tańca, grywamy w planszówki. To jest dosyć specyficzny typ człowieka, raczej niezbyt umie w relacje z mężczyznami. Ale mi się podoba :3 taka #szaramyszkadlaanonka. Problem tylko że mnie olewa tzn. trzyma mnie na dystans, mam wrażenie że męczy ją gdy jesteśmy sam na sam (w sensie bywamy sam na sam bo dość często wracamy razem tramwajem przez pół miasta to można pogadać - ja początkowo jakoś inicjowałem rozmowy, ale ileż można, więc ostatnio to tak wygląda że pogadamy chwilę o głupotach jak kumple, a potem cisza). To jest naprawdę dobra kobieta, wrażliwa, inteligentna, tylko nie okazuje tego tak na codzień, do ludzi.
Ja mam 23 lata, ona 25.
Poradźcie drogie panie czy jest coś co mogę zrobić żeby jakoś ją przynajmniej "oswoić" i zachęcić do spojrzenia na mnie jak na mężczyznę. Mam 173 cm, ważę 71 kg i pracuję jako programista.

#zwiazki #tinder #badoo #logikarozowychpaskow #pdk
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@git_commit: 205cm, zarobki minimum 40k/miesiąc, trenować co najmniej 5 godzin dziennie i pracować 12 godzin. Ogarniać w domu wszystkie usterki, zabierać ją co miesiąc do innego kraju. Takie wymagania to minimum. Jak patrzę na Twoje CV to trochę słabo. 71kg? Musiałbyś co najmniej 110kg przy niskiej tkance tłuszczowej 8% - kobiety mówią na to "coś tam biega raz w tygodniu". Zapytam o podstawową rzecz, masz chociaż mieszkanie w centrum warszawy
  • Odpowiedz
@git_commit: zmartwię cie ale ona nie jest zainteresowana. Po prostu nie bierze cie pod uwagę i tylo, nie zmienisz tego co najwyżej się trochę powuglupiasz ale to i tak nic nir zmieni xd
  • Odpowiedz