Wpis z mikrobloga

Murki, lamus w temacie jestem, nie znam się to się zapytam.

Sprawiłem sobie QNAP TS-251B. Zastanawiam się jak sprząc go z telewizorem (TCL 58P635) w najbardzie wygodny sposób aby odtwarzać na nim filmy.

1.Teoretycznie po zainstalowaniu Multimedia Console i dodaniu do niego folderów powinien być widoczny Media Serwer. Wszystko ustawione jak instrukcja każe - i ale żaden serwer nie jest widziany przez TV. Gdzie szukać przyczny?

Sprawdziłem VLC na telewizorze - mam dostęp do plików na NASie ale nie jest w stanie ich odtwarzać.
Sprawdziłem KODI na TV - jest w stanie odtwarzać filmy ale nie obsługuje napisów

2.Czy gdybym musiał użyć wyjścia HDMI z NASa z HybridDesk Station - czy jest jakaś opcja żeby domyślnie logował jakiegoś użytkownika? Wklepywanie hasła za każdym razem za pomocą pilota jest upierdliwe

3.Czy jest jakaś aplikacja jaką mogę na PC dodac magnet linki do klienta torrenta działającego na NAS czy za każdym razem muszę się logować?

Dzięki za pomoc :)

#nas #qnap #komputery
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nie sluchaj sie tego posta wyzej, nie warto.
Jedyne co warto to postawic server plexa/emby na qnapie, i zainstalowac ta sama apke na telewizorze. Nie ma lepszej metody ;)
  • Odpowiedz
@ShortyLookMean: Niestety ale nie ma on podjazdu do plexa. Jedyny powod dla ktorego mam u siebie tez Jellyfina to plugin do SAT TV ;p
Ale do samych filmow/seriali, go plex. Oczywiscie najlepiej tez wykupic licencje na hardwarowe enkodowanie. Wtedy masz 1:1 swojego wlasnego "Netflixa".
  • Odpowiedz
@Pawliko: czemu jellyfin nie? u mnie się sprawdza zajebiście