Wpis z mikrobloga

Będę szukał paneli i zastanawiam się nad quickstepem bo widziałem, że był często polecany. Panel wydają się dosyć drogie bo cenowo sporo ponad 100 zł. Czy warto za panele dawać te 140-160 zł z quickstepa czy jak kupię inną tańszą markę np. za 80-90 zł to nie zauważę różnicy?

Zdziwiła mnie jedna rzecz bo są też tańsze quickstepy. Np. ten:
https://komfort.pl/p/panel-dab-jasny-klasyczny-clm5787-classic-100329305 cena około 90 zł, porównałem go z tym za 150 https://komfort.pl/p/dab-naturalny-spekany-sig4767-capture-100189699

Różnica w cenie jakieś 60 zł. Nie znam się na parametrach, ale wydaje się podobne, ta sama klasa ścieralności itp. Może mi ktoś wyjaśnić skąd taka różnic w cenie?

#panelepodlogowe #panele #remontujzwykopem #remont #mieszkanie #nieruchomosci
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@messindowski mi polecali quickstepa 7 lat temu, wziąłem dobre z Leroya, ale za pół ceny, z wysoką klasą ścieralności, przesuwałem po nich szafy i nie było ryski.
  • Odpowiedz
@messindowski: W linkach masz 8mm i 9mm i myślę, że stąd różnica w cenie. Standardowo panele są 8mm a te grubsze są droższe. Ostatnio w sklepie mi kobita mówiła, że te Quickstepy to są mercedesy wśród paneli. Z tej samej półki jakościowej masz jeszcze Pergo. Z tańszych to bierz Swiss Krono (albo Kronopol, to ta sama firma, ale wszystkie inne co mają w nazwie '*krono*' to p------i), bardzo łatwo się
  • Odpowiedz
@messindowski: ja mam quickstepa ale w sumie niedługo to każdy panel by tyle wytrzymał. Przyjąłem założenie ,że na takich rzeczach,których nie da się łatwo zmienić nie ma co oszczędzać.
  • Odpowiedz
  • 0
@GOHAN: Faktycznie możesz mieć rację. Nie przypuszczałem, że ten 1 mm ma aż taki wpływ na cenę, ale wszystkie 8mm mają cenę do 100 zł a te 9 mm są kilkadziesiąt złotych droższe.
  • Odpowiedz