Wpis z mikrobloga

Jak bardzo złym pomysłem jest kupienie Logitech G923? Żaden ze mnie specjalista #simracing lubie sobie pyknąć w ETS2 ewentualnie F1, jestem kompletnym laikiem wyścigów, ale chciałbym w końcu spełnić dziecięce marzenie i kupić sobie kiere. Warto dopłacać do G923 czy wziąć G29? Wiem wiem, #thrustmaster lepsze, ale nie mam budżetu na T300RS a T150 wygląda turbo tandetnie :/ zdaję sobie sprawę że jest na pasku i w ogóle i że lepszy feeling, ale czy to ma aż takie znaczenie dla amatora? #gry #logitech #kierownica
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Petroner: g923 i g29 mają w środku ten sam mechanizm na zębatkach więc bez różnicy (g25 i g27 zresztą też), t150/tmx to hybryda paska z zębatką i jak założysz łożyska kulkowe (ball bearing mod - ok. 25zł) będzie odczuwalnie lepiej od dowolnego wynalazku od logitecha.
tryta - @Petroner: g923 i g29 mają w środku ten sam mechanizm na zębatkach więc bez r...
  • Odpowiedz
@Petroner Pedały w thurstmasterach są tandetne plastikowe. Mi 150 wystarczy z pedałami z fanateca do #iracing ale jak masz wozić wirtualne bułki, wędliny itd. to z używanej g29 będziesz zadowolony i nie przepłacisz.
  • Odpowiedz
@Petroner: @tryta miałem g29 i teraz mam g923 i jest o wiele lepsza, cichsza, płynniejsza i szybsza, no i ma true force ale z tego jeszcze nie korzystałem. Też uważałem, że g923 to to samo co g29 dopóki nie spróbowałem. Coś tam musieli zmienić w środku.Przy zakupie nawet nie bierz g29 pod uwagę (chyba,że jakaś okazja za 500zł wpadnie), a tym bardziej zabytkowych g25/27
  • Odpowiedz
@Petroner: aby sprawdzi czy to dla Ciebie g29 moim zdaniem spoko, do zaawansowanych wyscigow na poziomie sie nie nada ale rajdy super, jakies project cars, forzy tez mega spoko. ma swietne manipulatory i jest chyba niezniszczalna choc glosna.
  • Odpowiedz
  • 2