Wpis z mikrobloga

  • 0
@Mershi
Jak zrobiłeś zwrot, to niestety sprzedawca ma prawo do obniżenia zwracanej kwoty. Zgodnie z ustawą, to kupujący odpowiada za stan zwracanego produktu (brak zgłoszenia usterki tożsamy jest z otrzymaniem produktu zgodnego z zamówieniem i bez usterek nie wymienionych w ofercie).

Ps. Od 1 stycznia 2023 nie ma już jednoczesnego zwrotu i reklamacji. Po zwrocie nie ma już możliwości zgłoszenia reklamacji.
  • Odpowiedz
  • 1
@Mershi
Zasadnicze pytanie. Co wybrałeś w formularzu zwrotu/reklamacji?

A co do samej wysyłki, to Paczka Mini (choć tak naprawdę był to list polecony) została wycofana w 2019 roku i nie możliwości wysyłki w taki opakowaniu. Nie mówiąc już o tym, że na stemplu jest 18042014, czyli 20 kwietnia 2018 godzina 14 (nadanie było między 14:00 a 14:59).
  • Odpowiedz