Wpis z mikrobloga

Jaka karbon szosa do 10k? Aktualnie mam tribana rc100 i nie powiem, przydało by się coś lepszego. Kupiłem go rok temu bo nie chciałem wydawać fortuny nie wiedząc czy nie porzuce jeżdżenia po miesiącu, ale jednak się wkręciłem i myśle o zakupie typowej szosy w nowym roku.
Myślałem o Orce m30, wydaje się git, co myślicie?
#rower #szosa
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@konsul543: szczerze to bym kupił używkę na np. https://szybkierowery.pl/
ja kupiłem od nich Speca Diverge i wszysko git, jestem bardzo zadowolony,
z innej strony( juz nie działa) podobnej kupiłem Speca Roubaix sl4, wymieniłem koła na chiński karbon i śmigam już 3 rok , rower idealny
  • Odpowiedz
Za troszkę ponad 10k idzie ustrzelić karbonowe szosy na 105 Di2. Oczywiście u Niemca lub Włocha. Merida Scultura 6000 czy właśnie Orbea m30 to ciekawe propozycje w tej cenie.
  • Odpowiedz
nowym nie będzie dużo lżej


@jagodowy_krol:

„Drugą stroną równania jest test wysokich prędkości. Na welodromie mierzymy waty potrzebne do utrzymania dużej prędkości, gdzie dominuje aerodynamika. Aby osiągać dobre wyniki, rowery muszą minimalizować opór. Zmniejszenie wagi o 500g przy nachyleniu 5% pozwala zaoszczędzić około 3W. Jeśli zwiększysz nachylenie do 10%, oszczędności wzrosną do około 6W. Przy wyższych prędkościach aerodynamika przejmuje kontrolę. Tak więc przy 30 km/h super-aerobike oszczędza około 12 W, przy 40 km/h wzrasta do 15 W, a przy 50 km/h to około 28 W. Dlatego zwiększanie wagi lekkiego roweru w zamian za aerodynamikę nie ma
  • Odpowiedz
Myślałem o Orce m30, wydaje się git, co myślicie?


@konsul543: Orca to bardzo fajny rower w góry, a dodatkowo możesz sobie go za darmo skonfigurować (na przykład dobrać kasetę z przełożeniami bardziej pasującymi do twojej jazdy) i wybrać malowanie.
  • Odpowiedz