nie widze powodu dla ktorego mialby to byc problem, ale zapytam - hyundai. zamienilem gówniane oem nakrętki które mają aluminiowe kapturki na takie, które są w pełni stalowe. jakby ktos pytal - spelniaja wszystkie parametry, tylko mam z nimi "problem". mianowicie, nakrętki mają dłuższy gwint niż te oryginalne, co skutkuje tym, że "część" gwintu w samej nakrętce jest niewykorzystana. czy to jest jakiś problem? ( ͡°͜ʖ͡°)
na chłopski rozum, to nie - zakładając, że dokręce je odpowiednim momentem, ale dopytam. może ktoś mnie olśni i napisze, ze sie myle
@atlantycki: bylem kilka razy i nie pamietam, zeby na przeglądzie mi odkręcali koła ( ͡°͜ʖ͡°) sama nakretka z obudowa ma taka sama dlugosc, po prostu gwint wewnetrzny jest dluzszy.
na chłopski rozum, to nie - zakładając, że dokręce je odpowiednim momentem, ale dopytam. może ktoś mnie olśni i napisze, ze sie myle
#mechanikasamochodowa #motoryzacja #samochody