Wpis z mikrobloga

nie widze powodu dla ktorego mialby to byc problem, ale zapytam - hyundai. zamienilem gówniane oem nakrętki które mają aluminiowe kapturki na takie, które są w pełni stalowe. jakby ktos pytal - spelniaja wszystkie parametry, tylko mam z nimi "problem". mianowicie, nakrętki mają dłuższy gwint niż te oryginalne, co skutkuje tym, że "część" gwintu w samej nakrętce jest niewykorzystana. czy to jest jakiś problem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

na chłopski rozum, to nie - zakładając, że dokręce je odpowiednim momentem, ale dopytam. może ktoś mnie olśni i napisze, ze sie myle

#mechanikasamochodowa #motoryzacja #samochody
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@atlantycki: bylem kilka razy i nie pamietam, zeby na przeglądzie mi odkręcali koła ( ͡° ͜ʖ ͡°) sama nakretka z obudowa ma taka sama dlugosc, po prostu gwint wewnetrzny jest dluzszy.
  • Odpowiedz