Aktywne Wpisy
Agui94 +588
Moja wczorajsza rozmowa z kierownikiem #pracbaza
WielkiNos +158
juleczka bez skrępowania chwali się że nic nie umie i nic nie robi.
#bekaztwitterowychjulek #p0lka #rozowepaski
#bekaztwitterowychjulek #p0lka #rozowepaski
#nieruchomosci #polityka
Czyli przemysł tytoniowo jest przeciwko czemu dokładnie tutaj? Leczenia? Trochę się to nie spina.
Rozumiem jakby blokowali wzrost akcyzy ale blokada dostępu do badań i profilaktyki?
https://www.zwrotnikraka.pl/europejski-plan-walki-z-rakiem/
Znowu w badania wsrod ex palaczy najczesciej wskazują ze największy
no właśnie liczba palaczy spada dzięki tym kampaniom. gdyby ich nie było koncerny wmawiałyby ludziom, że p-------y nie są szkodliwe, jak robiły to przed kampaniami społecznymi. 1+1=2
@mch0588: to jest w sumie smutne jak jedna z najbardziej zasłużonych partii w historii Polski (nawet w wersji komunistycznego ZSLu robiła kawał dobrej roboty broniąc prywatnego rolnictwa) stała się w III RP skrzyżowaniem softowej wersji konfederacji i biura lobbingowego oraz domyślnym dopełnieniem każdej możliwej koalicji rządowej.
@zbigniew23: na bank będzie to wyglądało tak, że pieniądze na kampanie będzie trzeba brać z podatków od fajek. Czyli podniosą akcyzę. Boją się, że przez zbyt wysokie ceny stracą klientów.
Właśnie spada dlatego, że kampanie są i nie ma napływu nowych palaczy do społeczeństwa. Starty palacz od wstrętnego obrazka na papierosach nie rzuci palenia, wiadomo. Natomiast jak wszędzie jest przekaz, że palenie jest niezdrowe, to jest mniejsze prawdopodobieństwo na pojawienie
Zresztą p-------y nie są już cool jak kiedyś, a młodzież czyściej sięga właśnie do formy elektronicznej.
Myślę, że koncerny raczej są już pogodzone z tym (przynajmniej w tej części państw zachodnich) że jest to już tonący biznes i zmieniają trochę swój profil: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-marlboro-p-------y
Idę też zmiany prawne ograniczające sprzedaż: https://www.rp.pl/konsumenci/art38728001-zakaz-sprzedazy-papierosow-w-polsce-juz-za-7-lat
@zbigniew23: ale to by było tak jak w przypadku bukmacherki, alkoholu i cziperków tj. fajki jako coś nieodłącznego dla wydarzeń towarzyskich itp. Wszystkie takie szkodliwe produkty mogłyby przyjąć zakaz reklamy z wykorzystaniem wizerunku kogokolwiek. Plus zero agresywnych promocji, czyli jak np. dyskonty z gratisowymi piwami albo bukmacherzy z natrętnymi połączeniami i sms-ami.