Wpis z mikrobloga

Serdecznie NIE POLECAM Internetu z Play. Proszę o plusiki, co by więcej osób to zobaczyło.
Krótki opis mojej sprawy:

1) Dzwoni konsultant, że chce przedłużyć umowę na 24 miesiące. Mówi, że bez żadnych zmian.
2) Przychodzi rachunek z wyższą kwotą miesięcznie niż w poprzednich miesiącach.
3) Dzwonię z reklamacją, która zostaje odrzucona.

---------------
Argumenty operatora:

Dlaczego reklamacja odrzucona:
-Miałem 2 tygodnie na odstąpienie od umowy, Teraz to już za późno.
-Podobno dostałem e-mail z informacją o zmianach.

---------------
Moje argumenty:

No to myślę sobie, może to ja zawaliłem i proszę o wysłanie mi nagrania głosowego rozmowy od konsultanta. No i co się okazuje:
a) Konsultant zapewniał mnie, że nie będzie zmian. Dlatego zgodziłem się na przedłużenie.
b) Na infolinia dowiedziałem się, że żaden e-mail do mnie nie został wysłany, tutaj zacytuje panią na infolinii:
"Pańska skrzynka zablokowała wiadomość i dlatego nie doszedł. Mamy w systemie, że wiadomość do pana nie dotarła" Co ciekawe, tylko ta jedna wiadomość nie doszła. Faktura z wyższą kwotą i poprzednie e-maile zawsze dochodziły xD
c) Jak miałem zgłosić reklamacje w tamtych 2 tygodniach, jak nie miałem prawa wiedzieć o zmianach które sobie zrobili, do czasu wystawienia przez nich faktury.

Tak czy inaczej, Play miał u siebie informacje, że e-mail do mnie nie dotarł i pomimo tego nie spróbowali się w żaden inny sposób w sprawie zmian ze mną skomunikować. Po prostu wystawiali fakturę na wyższą kwotę xD

---------------

Tak więc już 2 miesiące z nimi walczę. Czekam również na fakturę od nich na kwotę, na którą się z nimi umawiałem (bo z chęcią taką opłacę). Niestety zamiast faktury dostałem informacje, że za 2 dni odcinają mi Internet xD

#play #internet #afera #zalesie #oszukujo
Birdperson - Serdecznie NIE POLECAM Internetu z Play. Proszę o plusiki, co by więcej ...

źródło: 3071

Pobierz
  • 123
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Konsultanci w play to jakaś porażka jest. Sytuacja sprzed kilku lat:
Ide z mamą do salonu play, kończyła się jej umowa, chciała przedłużyć i wybrać nowy telefon. Wszystko spoko, telefon wybrany, oferta również, ze względu na lepszy model telefonu drozej o kilkadziesiąt złotych miesięcznie. Zostały tylko podpisy więc zostawiłem mamę żeby to załatwiła a sam poszedłem do sklepu obok. Wszystko spoko, kilka miesięcy później mama stwierdza ze coś te faktury za wysokie.
  • Odpowiedz
@Birdperson: tak z ciekawości:

po co podpisywałeś nową umowę, po wygaszeniu starej powinieneś mieć umowę na czas nieokreślony na danych warunkach.
Jeżeli mieli nic nie zmieniać to po co się uwiązywać?

rozumiem jakby miało być taniej, ale 0 wartości dodanych a uwiązanie się umową brzmi dość dziwnie.
  • Odpowiedz
@Birdperson: 6 lat byłem w Play i o 6 za dużo. Od 12 lat omijam ich szerokim łukiem i wiem że tam nigdy już nie wrócę. Ich obsługa klienta dostaje co najwyżej nagrody w konkursach które sami sponsorują ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@Pucha12

@Birdperson ogólnie też mam z nimi nieprzyjemne doświadczenie, ich usługi w porównaniu do UPC to jest istna tragedia.

Jedną kwestią jest to, że też przy przejściu do nich z UPC zostałem wprowadzony w błąd co do zapewnionych usług, ale mi na szczęście reklamację uznali, a dwa to chyba nie spotkałem się z gorszym sprzętem


Oj kolego mało brakowało abym przeszedł z UPC do Play na nowych warunkach. Oferta cenowo
  • Odpowiedz
Play najgorszy operator w takich sytuacjach. Wydzwaniają do mnie, że umowa się skończyła bla bla bla mówię dobra, idę do salonu. W salonie nowa oferta - 15 pln droższa i jeszcze muszę wziąć internet na firmę. Pytam czy jak nie przedłużę to będzie jako bezterminowa na starych zasadach. Otrzymuję odpowiedź: no tak. To mówię to po co dzwonicie nonstop jak nie macie ciekawszej do zaoferowania? Brak odpowiedzi. Jestem wieloletnim klientem, a otrzymuję
  • Odpowiedz
Widzę, że lata mijają a metody mają wciąż te same. Mnie też tak kiedyś naciągnęli. W nagrodę po skończonej umowie stracili klienta i w życiu już nic od nich nie chcę.
  • Odpowiedz
@Birdperson: umowa mi przeszła na bezterminową dwa lata temu, nie podpiszę nowej, ponieważ warunki są do d--y (jest drożej, a w nagrodę mam kaganiec na pysku na dwa lata ), jeśli spróbują mnie do tego zmusić zmienię sieć na wszystkich numerach firmowych które posiadam.
  • Odpowiedz
@Birdperson mireczku nie jesteś jedyny, zerknij na mój przypadek który jakiś czas temu opisywałem: https://wykop.pl/link/7293873/jak-p4-sp-z-o-o-play-unika-odpowiedzialnosci-i-nie-uznaje-reklamacji, miałem dać aktualizację ale nie było czasu otóż po tym poście i kontakcie z rzecznikiem praw konsumenta Play łaskawie uznał reklamację ale uwaga, twierdzili że nie jest zasadna xD ale chcąc być fajni uznają ją w końcu i anulują to co chcieli wyłuskać ale teraz najlepsze, po kilku miesiącach dzwoni telefon że windykacja bo mój dług
  • Odpowiedz
Widzę zagrywki w play stabilnie. 2 lata temu podpisywałem umowę z upc, gdzie do internetu był dawany abonament w play za darmo. Cenowo wychodziło sensownie, więc się skusiłem. Mija pierwszy miesiąc, internet oplacony, a chwilę później dostaję jeszcze fakturę za abonament w play, który miał być za darmo. Jak się okazuje, promocja była domyślnie wyłączona i konsultant na infolinii musiał ją "włączyć" ręcznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie
  • Odpowiedz
  • 0
Miałem pakiet internetu w Playu, spoko wszystko i przy przedłużaniu umowy dosłownie podobna sytuacja. Chłop mówił, że wszystko tak samo, przedstawił ile będę płacił, faktura przyszła+10zł więcej. Oczywiście z tymi botami na czacie nic nie da się załatwić. Zapłaciłem im tą dychę więcej i przeniosłem się do Flexa Orange. Obecnie jestem mega zadowolony.
  • Odpowiedz