Wpis z mikrobloga

Serdecznie NIE POLECAM Internetu z Play. Proszę o plusiki, co by więcej osób to zobaczyło.
Krótki opis mojej sprawy:

1) Dzwoni konsultant, że chce przedłużyć umowę na 24 miesiące. Mówi, że bez żadnych zmian.
2) Przychodzi rachunek z wyższą kwotą miesięcznie niż w poprzednich miesiącach.
3) Dzwonię z reklamacją, która zostaje odrzucona.

---------------
Argumenty operatora:

Dlaczego reklamacja odrzucona:
-Miałem 2 tygodnie na odstąpienie od umowy, Teraz to już za późno.
-Podobno dostałem e-mail z informacją o zmianach.

---------------
Moje argumenty:

No to myślę sobie, może to ja zawaliłem i proszę o wysłanie mi nagrania głosowego rozmowy od konsultanta. No i co się okazuje:
a) Konsultant zapewniał mnie, że nie będzie zmian. Dlatego zgodziłem się na przedłużenie.
b) Na infolinia dowiedziałem się, że żaden e-mail do mnie nie został wysłany, tutaj zacytuje panią na infolinii:
"Pańska skrzynka zablokowała wiadomość i dlatego nie doszedł. Mamy w systemie, że wiadomość do pana nie dotarła" Co ciekawe, tylko ta jedna wiadomość nie doszła. Faktura z wyższą kwotą i poprzednie e-maile zawsze dochodziły xD
c) Jak miałem zgłosić reklamacje w tamtych 2 tygodniach, jak nie miałem prawa wiedzieć o zmianach które sobie zrobili, do czasu wystawienia przez nich faktury.

Tak czy inaczej, Play miał u siebie informacje, że e-mail do mnie nie dotarł i pomimo tego nie spróbowali się w żaden inny sposób w sprawie zmian ze mną skomunikować. Po prostu wystawiali fakturę na wyższą kwotę xD

---------------

Tak więc już 2 miesiące z nimi walczę. Czekam również na fakturę od nich na kwotę, na którą się z nimi umawiałem (bo z chęcią taką opłacę). Niestety zamiast faktury dostałem informacje, że za 2 dni odcinają mi Internet xD

#play #internet #afera #zalesie #oszukujo
Birdperson - Serdecznie NIE POLECAM Internetu z Play. Proszę o plusiki, co by więcej ...

źródło: 3071

Pobierz
  • 123
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Birdperson ale tak trochę nie rozumiem. Mamy kilka umów na czas nieokreślony już bo nic nowego i lepszego nie zaproponowali. Upłynęły dwa lata czy tam 18 miesięcy i tyle. Dzwonili, pytali, ale nic taniej nie proponowali więc zlałem i już chyba drugi rok lecimy.
  • Odpowiedz
@Birdperson u mnie była taka sama sytuacja:) miałem płacić tak samo, płaciłem więcej plus dodatkowo miałem mniej internetu niż wcześniej xD dodatkowo pani konsultant powiedziała że w ramach tego że jestem już długo w sieci dostanę prezent za 1 zł…i przysłali smartwatcha za którego co miesiąc płaciłem przez 2,5 roku po 12 zł raty xD a jak złożyłem reklamacje żeby odsłuchali rozmowę to…niestety akurat plik z moją rozmową uległ uszkodzeniu xD
  • Odpowiedz
- schyłek roku 2024

- ludzie biorą telefony na umowę xd


@Goronco: doprecyzuj - na umowę na czas określony. Bo w braniu abonamentu generalnie nie ma nic złego. Sam pierwszy raz w życiu (a mam numer od lat 2000 jakoś) przeszedłem właśnie na umowę (chociaż to bardziej subskrypcja jest).
  • Odpowiedz
@janeeyrie: dodatkowo często jest tak, że po przejściu umowy na bezterminową masz taniej niż na nowej dla starych klientów.
Poza tym nie wiem kto poza emerytami i firmami bierze abonament na 2 LATA. Nawet jak jest tam telefon, to i tak go kredytujesz i taniej wyjdzie kupić ten sam model na allegro, czy na raty 0% i nie przepłacać w mini-ratkach abonamentowych. Ludzie nie mają kalkulatorów w domu?
Juz nie
  • Odpowiedz
@Birdperson: Dlatego NIGDY nie przedłużamy umów na 24 miesiace po upływie 24 miesięcy jak nie chcemy żadnych zmian. Umowy przechodzą na czas nieokreślony. Ja też miałem przejścia z playem przy braniu nowej umowy na internet stacjonarny. W rozmowiez konsultantem padło pewne stwierdzenie, które było dla mnie bardzo korzystne. Zapytałem czy jest pewien bo wiąże się to z dodatkowym urządzeniem a wiadomo, że te nie są za darmo. Złozyłem na to
  • Odpowiedz
@Birdperson ogólnie też mam z nimi nieprzyjemne doświadczenie, ich usługi w porównaniu do UPC to jest istna tragedia.
Jedną kwestią jest to, że też przy przejściu do nich z UPC zostałem wprowadzony w błąd co do zapewnionych usług, ale mi na szczęście reklamację uznali, a dwa to chyba nie spotkałem się z gorszym sprzętem niż ten ich dekoder który raz działa raz nie działa. Wszystkie urządzenia do koła normalnie łączą się
  • Odpowiedz
@Birdperson Miałem kiedyś podobną sytuację z T-Mobilem, tak w skrócie 3 miesiące płaciłem podwójnie przsz konsultantkę w salonie, aż w końcu łaskawy pan z centrali w odpowiedzi na reklamację zadzwonił że faktycznie wina po ich stronie i w drodze wyjątku pójdą mi na rękę, w tym czasie miałem 2 eazu odcięty internet bo kazali mi nie płacić faktury tylko czekać na korektę której ostatecznie i tak nie było, trzymaj się tam
  • Odpowiedz
@Birdperson podepnę się ze swoją historią. 3 lata temu przedłużałem umowę z play. Konsultant zapewniał, że warunki się nie zmieniają tylko będzie taniej. I w sumie to trochę inaczej się pakiet nazywa. Okazało się że jednak nie do końca. W starej taryfie miałem włączone wideo bez limitu. W nowej taryfie nie ma takiej usługi. No nie mamy pańskiego płaszcza. Reklamacja oczywiście odrzucona. Umowa czasowa dobiegła końca i nie mam w ch...
  • Odpowiedz
Cześć, jeśli nie zgadzasz się z otrzymaną odpowiedzią, poprosimy o opisanie sprawy na ok@pomocplay.pl, a przyjrzymy jej się ponownie.


@play_polska: Dobrze wiedzieć, że jesteście krętaczami których warto unikać. Poza tym co to w ogóle za odpowiedź "jeśli nie zgadzasz się z otrzymaną odpowiedzią..." - no przecież typ napisał wyraźnie, że się nie zgadza. To WAM powinno teraz zależeć na kontakcie z nim a nie wysyłacie go do jakiegoś zbiorczego maila,
  • Odpowiedz