Serdecznie NIE POLECAM Internetu z Play. Proszę o plusiki, co by więcej osób to zobaczyło. Krótki opis mojej sprawy:
1) Dzwoni konsultant, że chce przedłużyć umowę na 24 miesiące. Mówi, że bez żadnych zmian. 2) Przychodzi rachunek z wyższą kwotą miesięcznie niż w poprzednich miesiącach. 3) Dzwonię z reklamacją, która zostaje odrzucona.
--------------- Argumenty operatora:
Dlaczego reklamacja odrzucona: -Miałem 2 tygodnie na odstąpienie od umowy, Teraz to już za późno. -Podobno dostałem e-mail z informacją o zmianach.
--------------- Moje argumenty:
No to myślę sobie, może to ja zawaliłem i proszę o wysłanie mi nagrania głosowego rozmowy od konsultanta. No i co się okazuje: a) Konsultant zapewniał mnie, że nie będzie zmian. Dlatego zgodziłem się na przedłużenie. b) Na infolinia dowiedziałem się, że żaden e-mail do mnie nie został wysłany, tutaj zacytuje panią na infolinii: "Pańska skrzynka zablokowała wiadomość i dlatego nie doszedł. Mamy w systemie, że wiadomość do pana nie dotarła" Co ciekawe, tylko ta jedna wiadomość nie doszła. Faktura z wyższą kwotą i poprzednie e-maile zawsze dochodziły xD c) Jak miałem zgłosić reklamacje w tamtych 2 tygodniach, jak nie miałem prawa wiedzieć o zmianach które sobie zrobili, do czasu wystawienia przez nich faktury.
Tak czy inaczej, Play miał u siebie informacje, że e-mail do mnie nie dotarł i pomimo tego nie spróbowali się w żaden inny sposób w sprawie zmian ze mną skomunikować. Po prostu wystawiali fakturę na wyższą kwotę xD
---------------
Tak więc już 2 miesiące z nimi walczę. Czekam również na fakturę od nich na kwotę, na którą się z nimi umawiałem (bo z chęcią taką opłacę). Niestety zamiast faktury dostałem informacje, że za 2 dni odcinają mi Internet xD
@play_polska No tak, teraz, jak sprawa zostanie nagłośniona, to chłopowi nawet różnicę zwrócicie. Dlaczego nie możecie "przyjrzeć się jej ponownie" zanim szambo wybije? Rzygam śmiesznymi firemkami, które zaczynają być ludzkie dopiero, gdy zbliża się syf. Do tego czasu można klienta ładować po same kukle. Hatfu
@Birdperson: miałem podobnie tylko, że przez telefon chłop gadał że za wszystko będzie 145zl. Pierwsza faktura 165 zl, reklamacja, odsłuchali rozmowę, uznali reklamację i do wyboru albo zerwanie umowy albo rabat 440zl.na rachunek Play.
@niktnikt12: w orange też chcieli mnie zrobić w c---a, tyle że mail dotarł, a ja przeczytałem co tam nazamieniali. Konsultant przez telefon zapewniał, że żadnych dodatkowych kosztów, a w umowie g---o usługi o których wcześniej nie było mowy
@Birdperson: Mam u nich kilka abonamentów podpisanych na świetnych warunkach, od kilku lat dzwonią z propozycją przedłużenia na o wiele gorszych, a ja ich zlewam z uśmiechem na twarzy. Jak mi to kiedyś wymówią, to też się przeniosę, ale póki co nie ma na rynku nic równie dobrego w podobnej cenie.
@lost_in_translation co tam ciekawego masz? Bo to aż dziwne. Oferta przez lata zmieniła się diametralnie więc aż się wierzyć nie chce, że są jakieś naprawdę korzystne stare oferty.
@Birdperson: I uważasz, że to jest problem? Potrzymaj mi p--o, Vectra rządzi XD Ja robiłem zgłoszenie o awarii pod koniec lutego, do tej pory nikt mi nie oddzwonił. W międzyczasie sam sobie naprawiłem i z czystej ciekawości poczekam, ciekawe ile im zajmie kontakt ze mną?
@Birdperson: Konsultanci okłamują klientów? Nowe nie znałem. Najlepsze jest zdziwienie ( zazwyczaj niedoszłego) klienta, kiedy przy podpisywaniu umowy dowiaduje się, że Play żąda kopii dowodu osobistego. Tracą przez to sporo klientów, a ja czasu
jakąś wypożyczalnie, już nie pamiętam czego, w każdym bądź razie, ja tego smsa zignorowałem (były ich dziesiątki)
@Bill_Kilgore: mojej teściowej tak włączyli jakieś granie na czekanie za 5zł miesięcznie. Na firmowy numer i piosenka w stylu jakiegoś waszki g. I teraz wyobraź sobie, że dzwonisz do jakiejś firmy zamówić usługę za kilka-kilkanaście tysięcy, a tam leci "zdejmuję kominiarę, zakładam ją tylko jak idę na robotę" xD
Krótki opis mojej sprawy:
1) Dzwoni konsultant, że chce przedłużyć umowę na 24 miesiące. Mówi, że bez żadnych zmian.
2) Przychodzi rachunek z wyższą kwotą miesięcznie niż w poprzednich miesiącach.
3) Dzwonię z reklamacją, która zostaje odrzucona.
---------------
Argumenty operatora:
Dlaczego reklamacja odrzucona:
-Miałem 2 tygodnie na odstąpienie od umowy, Teraz to już za późno.
-Podobno dostałem e-mail z informacją o zmianach.
---------------
Moje argumenty:
No to myślę sobie, może to ja zawaliłem i proszę o wysłanie mi nagrania głosowego rozmowy od konsultanta. No i co się okazuje:
a) Konsultant zapewniał mnie, że nie będzie zmian. Dlatego zgodziłem się na przedłużenie.
b) Na infolinia dowiedziałem się, że żaden e-mail do mnie nie został wysłany, tutaj zacytuje panią na infolinii:
"Pańska skrzynka zablokowała wiadomość i dlatego nie doszedł. Mamy w systemie, że wiadomość do pana nie dotarła" Co ciekawe, tylko ta jedna wiadomość nie doszła. Faktura z wyższą kwotą i poprzednie e-maile zawsze dochodziły xD
c) Jak miałem zgłosić reklamacje w tamtych 2 tygodniach, jak nie miałem prawa wiedzieć o zmianach które sobie zrobili, do czasu wystawienia przez nich faktury.
Tak czy inaczej, Play miał u siebie informacje, że e-mail do mnie nie dotarł i pomimo tego nie spróbowali się w żaden inny sposób w sprawie zmian ze mną skomunikować. Po prostu wystawiali fakturę na wyższą kwotę xD
---------------
Tak więc już 2 miesiące z nimi walczę. Czekam również na fakturę od nich na kwotę, na którą się z nimi umawiałem (bo z chęcią taką opłacę). Niestety zamiast faktury dostałem informacje, że za 2 dni odcinają mi Internet xD
#play #internet #afera #zalesie #oszukujo
Komentarz usunięty przez autora
A oczekuje tego na co się z wami umawiałem. Czyli płacenia tej samej kwoty która była przez ostatnie 2 lata.
Napisałem wam na priv na kogo jest ten internet, co by wam było łatwiej znaleźć tą sprawę ;)
Komentarz usunięty przez moderatora
Też się bujam z nimi:
-Telefon od play, przedłuża pan?
- Muszę? Tak jak teraz jest ok
- Musi bo
@Birdperson: chłopie odpowiadasz botowi XD
@Birdperson: I uważasz, że to jest problem? Potrzymaj mi p--o, Vectra rządzi XD Ja robiłem zgłoszenie o awarii pod koniec lutego, do tej pory nikt mi nie oddzwonił. W międzyczasie sam sobie naprawiłem i z czystej ciekawości poczekam, ciekawe ile im zajmie kontakt ze mną?
Najlepsze jest zdziwienie ( zazwyczaj niedoszłego) klienta, kiedy przy podpisywaniu umowy dowiaduje się, że Play żąda kopii dowodu osobistego. Tracą przez to sporo klientów, a ja czasu
@Bill_Kilgore: mojej teściowej tak włączyli jakieś granie na czekanie za 5zł miesięcznie.
Na firmowy numer i piosenka w stylu jakiegoś waszki g.
I teraz wyobraź sobie, że dzwonisz do jakiejś firmy zamówić usługę za kilka-kilkanaście tysięcy, a tam leci "zdejmuję kominiarę, zakładam ją tylko jak idę na robotę"
xD