Wpis z mikrobloga

#kurier #ups #apple #iphone

Kurier UPS zagubił paczkę z iPhone zamówionym przedpremierowo. Po dziesiątkach wykonanych telefonów do UPS jak i Apple, firma kurierska była łaskawie po niecałych dwóch tygodniach od nadania przesyłki rozpatrzyć reklamację braku dostawy przesyłki.

Dwa tygodnie, mimo że już po dwóch dniach roboczych z szczerością przyznano mi, że przesyłka najprawdopodobniej nigdy się już nie odnajdzie (czyt. została z------a na sortowni). Następnego dnia dostałem kolejny telefon od kierownik oddziału, że paczka została zagubiona, oraz że zgłaszają to do nadawcy. Beka.

Mamy 2 października. W międzyczasie ode mnie pare telefonów monitorujących sytuację. Dopiero dzisiaj, po kolejnym upomnieniu Pani kierownik, dostałem telefon z działu reklamacji UPS z pytaniem... czy może paczka do mnie dotarła. xD

Fajnie. Parę godzin później Apple zamonitowało, że wyślą zastępczą przesyłkę z telefonem. Szkoda, że coś im się p----------o z datą oczekiwanej dostawy. Czy tak ma wyglądać obsługa reklamacji zamówienia przedpremierowego?
Aha, zmianę metody dostawy w ekspresowej na standardową już nie skomentuję - chociaż w tym przypadku, ekspresowo to okazało się, że gubią przesyłki.

Czy UPS to najgorsza firma kurierska w Polsce? Czy Apple wykazuje się niemocą w takiej sprawie?
Kofels - #kurier #ups #apple #iphone

Kurier UPS zagubił paczkę z iPhone zamówionym p...

źródło: Screenshot 2024-10-02 at 18.02.24

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kofels a co wg ciebie nadawca ma zrobić jak paczkę wysłał a zagubiła firma kurierska? Ty się ciesz że Pocztą nie wysyłają bo byś mógł reklamacje zgłosić po miesiącu.
  • Odpowiedz
  • 1
ale to nie Ty jesteś tutaj strona.


@kraven2024: kto twierdzi, że jestem tutaj stroną? Ja jedynie starałem się sprawić, aby UPS nie czekał z założonymi rękoma.

a co wg ciebie nadawca ma zrobić jak paczkę wysłał a zagubiła firma kurierska?


@sberatel: Nadawca może starać się być prokonsumencki i nadać przesyłkę tak szybko, aby z jego strony opóźnienie było jak najmniejsze. Oczywiście, to takie moje życzeniowe podejście. ( ͡
  • Odpowiedz
@Kofels kradzieże takich produktów to jest plaga. Na sortowniach duża rotacja pracowników i każdy patus chce się nachapac jak najwięcej. Mieszkam w DE i tutaj też kradną, ale ostatnio miło się zaskoczyłem, że sklep, gdzie kupiłem telefon pobiera pieniądze dopiero 14 dni po dostarczeniu przesyłki, czyli tyle ile moje prawo do zwrotu, a takim wypadku mam wywalone jeśli paczka zaginie
  • Odpowiedz
Czy UPS to najgorsza firma kurierska w Polsce? Czy Apple wykazuje się niemocą w takiej sprawie?


@Kofels: Wypiąłeś się przed jedną korporacją, to co Ci przeszkadza wypiąć się przed drugą?
  • Odpowiedz
@Kofels: Potwierdzam, UPS najgorszy syf. Ja miałem z nimi również przeprawę, gdy zamawiałem ze sklepu apple. Przesyłka widniała jako dostarczona, podczas gdy nie widziałem jej nawet na oczy. Dostałem ją parę dni później, położoną na klamce od drzwi, dobrze że mam normalnych sąsiadów, bo leżała tam kilka godzin.

Babka z infolinii powiedziała, że takie problemy zdarzają się regularnie i nawet oni nie mają żadnych danych osobowych kuriera, kontaktu, nic. Dlatego
  • Odpowiedz
@pakoraban standard to chyba nie. Jak masz płatność na rachunek to tak, zaladno np. Ale jakieś mniejsze sklepy niechętnie chcą ci wysłać telefon za 1,5k eur i żebyś zapłacił dopiero po dwóch tygodniach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Kofels: półtorej roku prowadzę magazyn części zamiennych. Wartość paczek od kilku złotych do 20 000. Przerabiałem GLS, UPS i Inpost w każdej z tych firm paczki giną i nikt nie wie gdzie są, na szczęście większość u nas się znajduje. Części uszkodzone w transporcie? Musiał byś przy otwieraniu robić cały czas zdjęcia bo później twierdzą, że inaczej to nie mogą uznać reklamacji. Najlepsze to i tak są poranne gwarancje dostawy,
  • Odpowiedz
@czy_pisiont: zgadza się. Wszystkie firmy kurierskie dają ciała i generalnie mają w pompie klientów, zwłaszcza małych. Jak była walka o rynek, gdy kurierka rozwijała się w Polsce, to jeszcze szło coś ugrać. Później jednak wszystko zostało wszędzie scentralizowane i odbijasz się ze swoją sprawą od numerku w korpo, który pracuje za minimalną, ma w pompie robotę, a do tego wytyczne z góry, by dymać klienta jak się da.
Inna sprawa,
  • Odpowiedz
@Kofels Ja wyslalam kiedys zwrot do Zary, dosc spore zamowienie, obsluga tylko UPS. Paczka zostala zeskanowana w punkcie… no i na tym koniec. Sledzenie pokazalo ze nigdy nie wyruszyla w droge. Poszlam tam, Pan powiedzial ze wszystkie paczki zostaly odebrane. Napisalam do UPS. Po 2 tygodniach odpisali ze w paczki nie ma i to nie ich wina i mam s--------c. Mimo, ze mialam potwierdzenie…
  • Odpowiedz