Wpis z mikrobloga

  • 1
@JackBauer666 tak tak hamerykańska
@Mocarnyknurek @JackBauer666 tak powinni zrobić. Kiedyś tłumaczyli że chcą to zrobić, ale lepiej niż tylko tekstury zmienić. Absurdalne tłumaczenie. Autor moda aktualizuje je w przeciągu tygodnia od wydania kolejnego dlc, bo nie sama aktualizacja jest problemem tylko nie zagospodarowane modele. Coś czasem robią w tym i piepszy się. Ale czasem nic się nie zmieni i da się używać ze wcześniejszej wersji moda na nowszej aktu.
  • Odpowiedz
@CrazyxDriver: modderzy (wszystko sie da, nawet za 5zl)>devy (nic sie nie da albo trza pinionszkow). Z takim przemialem dlc nie spodziewam sie ETS 3, a jak juz to pewnie uproszcza/okroja, wiec o porach roku tym bardziej bedzie mozna zapomniec, ew beda argumentowac, ze oni nie EA a ETS to nie Simsy
  • Odpowiedz
  • 0
@JackBauer666 gdyby zaimplementowali w grę silnik fizyki oparty na PhysX to mogliby te gry baaardzo mocno odnowić. Silnik fizyczny bo o nim tu mówię dałby im możliwość za programowania w odpowiedni sposób fizyki deszczu, trucków, śniegu, opadajacych liści pod drzewami, rozwiewania tych liści, uginający się śnieg pod kołami samochodów, znikania śniegu z ciężarówki wraz z poruszaniem się.
Chyba taki znany dość dobrze jest Havok. Dzisiejsze silniki graficzne mają już w sobie
  • Odpowiedz
@CrazyxDriver: tak se przegladnalem w co gralem z PhysX to Risen, COD Ghosts. No niezle. Havok bardziej mi znany. 24 The Game chociaz na PS2 to ledwo co gram. Skyrim Fallout, musialem se przypomniec. Co do ruchomej flory to ciekaw jestem czy doczekam kiedys symulatora golfa z niestatyczna natura, bo nawet najnowsze PGA Tour jedyne co ma to nurt wody moze, a tak to drzewa z tektury mimo symulacji wiatru,
  • Odpowiedz
  • 0
@JackBauer666 dokładnie, jeszcze wykorzystasz assety z portali lub jak chcesz zrobić grę na poważnie to nawet współpracę da się nawiązać z jakimś studiem lub typkiem co ma zawód grafika i ci to zrobi na dobrym poziomie
  • Odpowiedz