Aktywne Wpisy

pciem +115
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

new-object +216
5 lat więzienia i 10 lat zakazu prowadzenia pojazdów xD
I tłumaczenie
^ słowa prokuratora, a nie adwokata XD
I tłumaczenie
Oskarżony jest osobą uzależnioną od social mediów
^ słowa prokuratora, a nie adwokata XD

źródło: image
Pobierz
Rozumiem dlaczego Jared Isaacman płaci grube miliony za misje Polaris Dawn.
źródło: what-wtf
Pobierz@LM317K: Bo chłop za to płacił ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przepalone piksele?
Dlaczego ich nie usunęli w postprocesie?
Chodzi mi o te dobrze widoczne od 1:50, a jeszcze bardziej od 4:27 (chyba tylko w 4K)
@hellfirehe: Światła miast
@hellfirehe: Podejrzewam, że Księżyc (prześwietlony) i gwiazdy
@Rancor: światła miast się przesuwają - to oczywiste. Ale na obrazie jest też zapalonych z kilkadziesiąt pikseli które się nie poruszają.
Wyglądają jak jakaś awaria matrycy.
Widoczne są tylko odtwarzając w trybie 2160p na odpowiednio dużym monitorze.
Na telefonie w 1440 czy 1080 ich nie ma.
@hellfirehe: tak... w pierwszej chwili (pod koniec) myślałem... co to za brudna soczewka z tymi punktami udającymi gwiazdy... a potem sobie uświadomiłem że te rusząjące się punkty to gwiazdy a te które się nie ruszają to hot-pixele (przepalone pixele)