Aktywne Wpisy
heksengerg +99
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
FHA96 +32
Eh Mirki, nie ma to jak rozpocząć tydzień z otwartą raną emocjonalną… (╯︵╰,)
Poznaliśmy się trzy miesiące temu przez #tinder
Od razu po pierwszym spotkaniu złapaliśmy świetny kontakt. Wymieniliśmy setki wiadomości. Spotykaliśmy się średnio raz w tygodniu, a propozycje spotkań nie wychodziły tylko ode mnie. Nie brakowało tematów do rozmów, wzajemnego poznawania się. Spędzaliśmy czas u niej, na spacerach, w kawiarniach czy uczestniczyliśmy
Poznaliśmy się trzy miesiące temu przez #tinder
Od razu po pierwszym spotkaniu złapaliśmy świetny kontakt. Wymieniliśmy setki wiadomości. Spotykaliśmy się średnio raz w tygodniu, a propozycje spotkań nie wychodziły tylko ode mnie. Nie brakowało tematów do rozmów, wzajemnego poznawania się. Spędzaliśmy czas u niej, na spacerach, w kawiarniach czy uczestniczyliśmy
Pisałem kilka dni temu o problemie z paczką. Jest dalszy ciąg zdarzeń:
W dniu 17.09 nadałem paczkę o numerze xxx. Były to 2 grzejniki, które wg producenta ważą 15,47/szt. Więc 2 sztuki mieszczą się w przedziale wagowym 31,5kg. Założyłem, że folia i karton nie przekroczy dopuszczalnej wagi. Kurier przyjechał w dniu 19.09 odebrać paczkę. Zgodnie z trackingiem paczka dotarła do Terminala DHL 20.09 i została umieszczona informacja, że “Doręczenie jej do odbiorcy planowane jest dzisiaj lub w umówionym z odbiorcą terminie”. Niestety ani w piątek, ani w poniedziałek paczka nie dotarła do odbiorcy. We wtorek próbowałem się skontaktować z infolinią, niestety bezskutecznie po ponad 2 godzinach czekania na linii. Kolejnego dnia udało mi się dodzwonić, to pani poinformowała mnie, że paczka dotrze w kolejnym dniu. Kolejnego dnia znowu ta sama informacja na trackingu. Paczka nie dotarła. Dzwonię na infolinię i dostaję informację, że pan musi się skontaktować z magazynem. Przy prośbie podania numeru na magazyn w celu wyjaśnienia sytuacji, dostaję informację, że nie ma takiej możliwości. Również nie ma możliwości skontaktowania się z przełożonym na wyższym szczeblu. Ostatecznie dostałem informację, że do 2h powinna być odpowiedź. Po 2h żadnej informacji nie otrzymałem, więc zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że paczka nie dotrze do odbiorcy, ponieważ została przekroczona waga (ponad 37,5kg!). I teraz moje spostrzeżenia i uwagi. Tydzień czasu zajęło magazynowi zważenie paczki. Nikt nie poinformował mnie, że paczka będzie opóźniona lub, że są jakieś problemy. Ciekawe czy jakbym się nie dodzwonił, to czy bym dostał jakąkolwiek informację. I pojawia się kolejny problem. Skoro waga jest przekroczona, to mówię panu, że mogę dopłacić różnicę, żeby ta paczka dotarła do odbiorcy, skoro i tak jest już w magazynie. Dostaję informację, że nie ma takiej możliwości i przesyłka musi wrócić do mnie. W dobie dzisiejszych technologii, internetu, płatności zbliżeniowych, BLIKa DHL nie jest w stanie przyjąć ode mnie płatności dodatkowej? To jest jakiś absurd! Przesyłka wróciła dzisiaj do mnie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Plis dodatkowe opłaty za ważenie zmiany gabarytu ogólnie koło 350 wychodzi dodatkowo
Także no można się w-----ć ostro zD
Są dwa rodzaje wagi - rzeczywista i wymiarowa (gabarytowa). Pewnie te 37 kg wyszło z wagi gabartytowej.
A co do ewentualnej dopłaty, to niestety nie ma takiej opcji, jeżeli nie ma się pisemnej umowy.