Wpis z mikrobloga

Słowem wstępu jestem zielonka bo kiedyś miałem konto na wykopie ale je usunąłem, a to jest nowo założone bo chciałbym zasięgnąć opinii na temat dotyczący mojego związku kogoś z boku - na temat relacji mojej dziewczyny i jej EX.

Moja dziewczyna 23lvl (ja 29) wchodzi teraz w ostatni 7 semestr studiów inżynierskich. Przez 2,5 roku studiów była z chłopakiem z którym się rozstała na początku tego roku, ale nadal razem studiują. Jak się poznawaliśmy to mi to powiedziała i zaznaczyła, że mają kompletnie wrogie relacje, są ze sobą pokłóceni i mają tylko jakiś minimalny kontakt wynikający z tego, że są razem na roku. Ogólnie że nie mam się o cokolwiek bać. Powiedziała mi też, że jest z nim umówiona na wspólne pisanie pracy inżynierskiej (ustalili to jak byli jeszcze razem) ale to jeszcze nic pewnego.
We wakacje jak nie było studiów to nie było praktycznie jego tematu w naszym życiu, ale ostatnio się pojawił:
1. Ze 2 tygodnie temu pierwszy raz od początku wakacji spotkali się na uczelni. On ją zagadał, ona przyjęła zaproszenie do rozmowy i gadali sobie na prywatne, życiowe tematy w ogóle niezwiązane z uczelnią. Jak mi to streściła to gość typowo próbował budować sobie wizerunek człowieka sukcesu żeby zyskać w jej oczach że przestał pić, palić, zarobił krocie na krypto, ma czy tam będzie miał niedługo auto i mieszkanie i w ogóle co to nie on. Po tej rozmowie powiedziała mi, że postanowili zakończyć "wojnę" między sobą i teraz mają do siebie już normalny, neutralny stosunek jak dorośli ludzie.
2. Kilka dni temu odkryłem, że wysyłają sobie na snapchacie zdjęcia - takie po prostu gdzie są, co robią itd. Plus na pewno wiem, że mu się zdarzało do niej pisać na tym snapie jakieś krótkie wiadomości ale to tyle czego jestem pewien. Jak zapytałem czemu wysyła sobie z byłym zdjęcia to twierdzi, że to nic takiego i nie ma to żadnej wartości. Po prostu wielu osobom wysyła to mu przy okazji też.