Aktywne Wpisy
grexo +18
Czyli skarbówka pozwoliła na loterię a teraz zmieniają interpretację. Oczywiście cały wykop pluje na buddę bo jeździcie 10 letnimi skodami i oplami a on śmiga lambo - d--a was po prostu boli. A jak państwo zniszczyło kluskę i optimusa za podobne optymalizacje podatkowe to byliście wielkimi obrońcami wolności - banda hipokrytów. Dopóki coś nie jest zakazane przez prawo to powinno być dozwolone ale w tym batustanie to różnie bywa.
A przy okazji:
A przy okazji:
Goronco +691
#nieruchomosci
Zaplusuj, a zawołam cię w dniu, w którym - po głośnym wyciu i płaczu Donatana - państwo w końcu zadecyduje o przyznaniu mu dofinansowania z publicznych pieniędzy, bo uzna że ten został oszukany i powinien był zarobić, a nie stracić
Zaplusuj, a zawołam cię w dniu, w którym - po głośnym wyciu i płaczu Donatana - państwo w końcu zadecyduje o przyznaniu mu dofinansowania z publicznych pieniędzy, bo uzna że ten został oszukany i powinien był zarobić, a nie stracić
Mam #e46 w dwulitrowym bocianie i mam problem ze skrzynią najprawdopodobniej GM.
Mianowicie auto jedzie jakby miało skrzynię CVT ( ͡° ͜ʖ ͡°). Dodaję gazu, to wbija na jakieś 2k obrotów i tak trzyma te obroty, aż w pewnym momencie osiągnie prędkość maksymalną dla tej pozycji gazu i wtedy skrzynia zapina bieg. Generalnie w trakcie przyspieszania czuję bardzo delikatne szarpnięcia sugerujące zmianę biegu na następny, natomiast auto stale trzyma te same obroty. Wcześniej jeżdżąc E60 z automatem ZF, skrzynia na początku wchodziła w delikatny uślizg, natomiast zaraz zapinała biegi i je zmieniała tak jakby to się robiło w normalnym manualu.
Obejrzałem filmiki na YT z przyspieszeń tych aut z tym silnikiem i skrzynią no i zdecydowanie moja skrzynia poprawnie nie pracuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co ciekawe, jak wbiję gaz w podłogę to auto trochę jedzie na uślizgu, natomiast na wyższych biegach skrzynia już zachowuje się dosyć normalnie i przepina te biegi tak jak bozia jej przykazała.
W przypadku gdy jadę ze stałą prędkością, to wnioskuję, że skrzynia ma zapięty bieg, bo obroty są stałe. Jeżeli tylko dodam lekko gazu przy stałej prędkości, to skrzynia znowu się rozpina i obroty rosną o jakieś 300/400 rpm. Jako, że zależy mi na tym, żeby automat pozostał w tym samochodzie, to mam pytanie:
1. Czy kończy się konwerter i zmienić konwerter?
2. Czy kończy się skrzynia i szukać drugiej skrzyni?
Jako, że nie jest to żaden klasyk, projekt, syndykat czy jak tam zwał, to nie planuję robić remontu swojej skrzyni, bo uważam, że jest to bez sensu dla takiego taniego dupowozu.
Oleju w skrzyni jeszcze nie zmieniałem, natomiast skrzynia była myta co widziałem przy zakupie, i parę tygodni po zakupie skrzynia cały czas jest sucha, więc wątpię, żeby wystąpił jakiś wyciek. Poprzedni właściciel mówił, że olej zmieniał 30k km temu.
Wołam jeszcze #e39, bo wiem, że te skrzynie były też w tym modelu.
#mechanikasamochodowa #bmw
@ithilcrackk: ja to bym po prostu poszukał modelu z normalnym silnikiem i skrzynią.. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Docelowo planuję wrócić na prawilne tory E39, ale ceny jak i stan E39 jakie teraz są powystawiane to jest nieśmieszny żart :(
Zwłaszcza, że interesuje mnie tylko i wyłącznie sedan M52B28 w patyku z komfortami z VINu (w przypadku tego modelu
@ithilcrackk: taniej nie będzie xD
A w konturach nie miałem okazji się rozsiąść, ale wierzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ithilcrackk: to polecam, ogólnie jak szukasz E39 w sedanie to rozważ E38 bo jako sedan to auto jest lepsze IMO (oczywiście E39 w turasie > all)