Wpis z mikrobloga

  • 4
@krystal_Tri_tapik: Dokładnie. Mało który konsument jest świadomy tego, że reklamy sprzedają przy pomocy ukazania WIZJI życia/wyglądu/experience'u po zakupieniu produktu.
  • Odpowiedz
  • 2
@Mega_Smieszek: Przede wszystkim marka to nie rzeczywistość a obietnica - tak jak napisała @krystal_Tri_tapik . Ale w grę wchodzą też zjawiska nazywane efektem aureoli (czy też efektem halo) oraz transferem autorytetu. Ten pierwszy to błąd poznawczy, przez który oceniamy cechy (np. człowieka, w tym wypadku Brada Pitta) przez pryzmat tych poznanych wcześniej (Pitt pewnie nie jest ekspertem od kawy, ale że jest lubiany/przystojny/whatever to mózg zakłada, że wie o
  • Odpowiedz
  • 0
@Mega_Smieszek: Pewnie z tego samego powodu dla którego nie zobaczysz na instagramie przeciętnej dziewczyny bez makijażu pozującej przy Fiacie Punto - to się po prostu nie sprzeda.
  • Odpowiedz
@pisk: jako matrona o nieco już posągowych kształtach akurat wprowadzenie modelek pełniejszych od kija od szczotki doceniam. Ciężko ocenić, jak ubiór będzie leżał, kiedy prezentuje go pozbawiony cycków płaskodupy wieszak.

Więc pewnie modelki plus size, jakkolwiek mało pociągające, pozostaną. Ale nie utrzymają się w promocji marek aut, kawy czy innych nieodzieżowych dóbr.
  • Odpowiedz
  • 0
@djtartini1: pozwolę się wtrącić: osobiście wolę kawę z kolbowego (kawiarkę też mam). Mam jeden z podstawowych modeli DeLonghi i daje radę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Aczkolwiek nie nadaje się do przygotowywania na raz więcej niż 2 kaw: średniej i małej.
  • Odpowiedz
  • 1
@krystal_Tri_tapik: Szanuję zdrowe podejście do "nieco już posągowych kształtów", ale chodziło mi bardziej o to, że taka np. Victoria"s Secret to reklamy nie dla pań, tylko bardziej dla ich mężów/kochanków, to dla nich te modelki xD.
  • Odpowiedz
  • 0
@jednorazowka:

obrazek Jakiego

Właśnie mnie uświadomiłeś, że powoli zaczynamy w czasy, w których każdego nowego polityka będzie można zlustrować z shitpostów w sieci do wieku niemowlęcego. Przydałoby się zawczasu takie nienaruszalne archiwum postów z fejsa/insta/discorda/twitcha czy czego tam dzieci teraz używają żeby przy wyborach przypadkiem nie wdepnąć na jakiegoś wykopowego kuca ze szczerbatym żydem w awatarze.
  • Odpowiedz
@Mega_Smieszek serial Mad Men fajnie wyjasnial filozofie stojaca za reklama. Reklama ma ci sprzedac nadzieje na lepsze jutro i wciagnac cie do swiata marzeń i bajki, generalnie to ma wzbudzac twoja wyobraźnię.

Realizm, o ktorym piszesz raczej nie przyciagnie klienta ani nie zbuduje dobrej marki
  • Odpowiedz
  • 2
@Mega_Smieszek: a mi to szkoda tego Brada, z byłą żoną to chyba już rozwód kilka lat, z piątką dzieci brak kontaktu. Niech on sobie popije tej kawy ze świeżo palonych ziaren chociaż.
  • Odpowiedz
  • 0
@misisk

(Pitt pewnie nie jest ekspertem od kawy, ale że jest lubiany/przystojny/whatever to mózg zakłada, że wie o czym mówi).


Ale to chyba mózg po udarze tak zakłada.
Nie żebym się czepiał czy coś, ale to tak jakbym uważał łysego z brazzers za wybitnego kosmonautę (miał taki epizod - kolega opowiadał) bo jest lubiany, przystojny whatever xD
Wstrzymajcie konie z tym marketignowo/psychologicznym slangiem.
  • Odpowiedz