Aktywne Wpisy
p0melo +759
Rząd testuje centralny system do umawiania wizyt do lekarza na NFZ. Trzymanie terminów dla znajomych, wpychanie rodziny przed kolejką po wdrożeniu tej aplikacji może być utrudnione.
Twórcy aplikacji mają największe obawy związane z tym że przychodnie nie będą chciały udostępniać prawdziwego grafiku bo.... lekarze którzy powinni być w szpitalu, robią overemployment i siedzą w prywatniej przychodni, a hajs pobierają jakby byli zatrudnieni na pełen etat, a do publicznej placówki przychodzą na 2
Twórcy aplikacji mają największe obawy związane z tym że przychodnie nie będą chciały udostępniać prawdziwego grafiku bo.... lekarze którzy powinni być w szpitalu, robią overemployment i siedzą w prywatniej przychodni, a hajs pobierają jakby byli zatrudnieni na pełen etat, a do publicznej placówki przychodzą na 2
źródło: Image
Pobierz
Ale to jest złoto, dlaczego ja to dopiero teraz odkryłem...
Chodzi o płacenie za paliwo apką przy dystrybutorze.
Kończę tankować, odkładam pistolet, skanuję kod qr, akceptuję płatność face-id i odjeżdżam.
Bez kolejki.
Bez pytań o kawę.
Bez pytań o płyn do spryskiwaczy w cenie złota.
Chodzi o płacenie za paliwo apką przy dystrybutorze.
Kończę tankować, odkładam pistolet, skanuję kod qr, akceptuję płatność face-id i odjeżdżam.
Bez kolejki.
Bez pytań o kawę.
Bez pytań o płyn do spryskiwaczy w cenie złota.
źródło: Orlen-Pay-5
Pobierz




Czy jako kupujący mam prawo oczekiwac zwrotu towaru i pokrycia wysyłki przez sprzedawcę, gdy odeślę składając reklamację?
Sprzedawca poinformował mnie, że zwraca tylko koszt produku, a wysyłkę zwrotną pokrywam ja ale próbuje wcisnąć mi opcje zwrotu odstąpienia od umowy i już wysłał mi etykiete zwrotną i chce zamówić kuriera. Za wysyłkę w jedną stronę zapłaciłem 20zl
#allegro #prawo
@foksik: zgłoś do allegro
Zgłaszasz reklamację sprzedawcy i udostępniasz mu towar (ewentualnie poproś o etykietę lub kod nadania). Jak będzie robił problemy, to zakładasz mu dyskusję.
Nie wysyłasz dopuki sprzedawca o to nie poprosi (powinien on przysłać kurier lub przynajmniej etykietę, to ustalacie między sobą).
Nie rób zwrotu, bo za stan zwracanego produktu (w tym wszelkie usterki), odpowiada nabywa.