Aktywne Wpisy

enten +111
Nic tak nie cieszy jak bol d--y wysoko funkcjonujących alkoholików, ze ktoś im zakazuje kupienia flaszki po 22. A patrząc na to ze większość żabek zamyka sie o 23 to jest dosłownie zabranie im jednej godziny z dnia kiedy tego alkoholu nie będą mogli kupić.
A kwik taki jakby ich na dożywocie skazywali. Wolność upada Proszę Państwa. Komunizm wraca i zamordyzm bo przez godzine zakażą sprzedawania trucizny na mieście.
Ale się wiją,
A kwik taki jakby ich na dożywocie skazywali. Wolność upada Proszę Państwa. Komunizm wraca i zamordyzm bo przez godzine zakażą sprzedawania trucizny na mieście.
Ale się wiją,

Idę na grzibki, nie znam się na tym to nigdy nie chodziłem, no za dzieciaka z wujkiem takim co się znal.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.

Pewne rzeczy natura ma dobrze opracowane a człowiek to sobie pasuje wygodami i przyjemnościami. Im bardziej zaawansowana cywilizacja tym więcej ma wad, dlatego te cywilizacje upadały. Dlatego można się czegoś pożytecznego nauczyć od hindusów ale myślę że równie dużo a może i więcej można nauczyć się obserwując zwierzęta tzw powrot do korzeni
@sznurek_i_w_park W przypadku srania od zawsze xD
@Bdzigost xD
@aa-aa dziwne masz doświadczenia albo dziwną toaletę. Pocałunek Posejdona się zdarza -- ale właśnie bardziej winił bym toaletę. Przy moim obecnym kiblu nie mam w ogóle tego problemu a korzystam z tego stołka cały czas.
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów