Wpis z mikrobloga

Witam, proszę o pomoc w wyborze noża i ostrzałki.

Mój case jest następujący:
- nie znam się na nożach
- nie znam się na ostrzałkach
- chcę mieć składany nóż do codziennego noszenia
- nie wiem ile na to wydać (mój budżet to coś w okolicach 50 zł - 600 zł - chcę po prostu by było praktyczne, a nie żeby się lansować)

chcę by był praktyczny, wygodny, wysokiej jakości, lekki, żeby przeżył ze mną wiele lat, żeby łatwo i szybko się ostrzył. tak by lekko przejeżdzając po ręku, ciął włos

ma być używany do wszystkiego - do zrobienia kanapki i do odparcia ataku na życie

najlepiej jakiś złoty standard, nie chcę robić długiego researchu

ktoś, coś?

#noz #noze #edc
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@niech_ktos: Nie do końca rozumiem, Lansky Turn Box to nie jest EDC. Prostszej ostrzałki już nie ma, nie musisz trzymać kąta, nie musisz myśleć, stawiasz na biurku/blacie i jedziesz od góry do dołu.

Serio, wystarczy kilka pociągnięć i nóż jest ostry.
  • Odpowiedz
  • 0
@xenux: dzięki, może nie jest to bardzo skomplikowane ale wymaga techniki, której trzeba się nauczyć i patrząc na filmy jest dość czasochłonne jak dla osoby która nie ma żadnego doświadczenia z ostrzeniem. nie ma automatów, typu wkladasz nóż i maszyna robi wszystko za ciebie?
  • Odpowiedz
@niech_ktos: Nie ma, ostrzałki elektryczne czy wszelkiego rodzaju magiczne wymysły to bujda.

To jest na prawdę bardzo proste, wręcz banalne. Nie trzeba niczego się uczyć, nie trzeba stosować żadnej specjalnej techniki, uwierz mi. Jedziesz ostrzem noża od góry do dołu (jakbyś kroił powietrze), najpierw na jednej gradacji kamieni, a potem na drugiej. Na takiej ostrzałce da się naostrzyć nóż do poziomu golenia włosów w parę chwil, tak jak chciałeś.
  • Odpowiedz
  • 0