Wpis z mikrobloga

#b2b #programista15k #pracbaza
Cały życie pracowałem na UoP i nigdy nie zaprzątałem sobie głowy innymi umowami czy tam przejściem na JDG. Firma zaproponowała mi przejście na JDG i oczom nie wierzę. Serio przy moim 12k netto na UoP będę zarabiał ponad 20k na czysto na ryczałcie 5,5% na małym ZuSie przez pierwsze 2 lata? (nie jestem programista a spedytorem). Przecież aż mi się w to wierzyć nie chce. Dodatkowo firma powiedziała mi, że normalnie da mi 26 dni płatnego urlopu. Niech ktoś napisze mi jakieś wady tego systemu bo to zbyt piękne żeby było prawdziwe.
bugzer - #b2b #programista15k #pracbaza
Cały życie pracowałem na UoP i nigdy nie zapr...

źródło: Screen Shot 09-16-24 at 01.37 PM

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@bugzer w tej firmie zostają Ci zasady ogólne przez pierwszy rok, nie możesz skorzystać z ryczałtu czy liniówki. No i pytanie, czy firma będzie chciała Ci płacić Netto na fakturze tyle, ile wynosi ich całkowity koszt pracodawcy miesięcznie.
  • Odpowiedz
@bugzer: Księgowa będzie Ci potrzebna, no i te wszystkie podatki, które do tej pory płacił Twój pracodawca będziesz musiał odprowadzać Ty i w sumie to tyle z minusów... Jak masz od pracodawcy 26 dni płatnego urlopu to żyć nie umierać! Aaa no i jest ryzyko, że jak pracodawca będzie zwalniał to B2B leci jako pierwsze, wypowiadana jest umowa i elo nara
  • Odpowiedz
@oggy1989: nie jest tak strasznie jak brzmi "te wszystkie podatki" :D 3 przelewy raz na miesiąc (ZUS, PIT28, VAT). Księgową warto wziąć, na pewno na początek, infakt, ifirma itp., w zależnosci od opcji, ale 150-200zł/miesięcznie.
  • Odpowiedz