Witam. Szukam pewnego samochodu, które będzie się trochę wyróżniać na drodze. Ma być bezpieczne i dawać frajdę z jazdy. Samochód będzie służył w 70% na mniejsze trasy, 30% dalsze. Mój budżet wynosi 55tys, mogę trochę dołożyć jeśli gra będzie warta świeczki. Silnik: 1.5 - 2.2l Paliwo: (najlepiej) Benzyna Wyposażenie: Zależy mi na automatycznej skrzyni biegów, dobrym nagłośnieniu, komfortowych siedzeniach, czujnikach parkowania, systemach bezpieczeństwa jak lane assist, czy hamowanie przed przeszkodą, a także dobrym i aktualnym centrum multimediów (od biedy mogę wymienić na niefabryczny, który będzie świeższy)
Obecnie pod uwagę biorę: Audi A5 8T po faceliftingu, silnik 1.8 CJEB (lub 2.0) tfsi (2011-2013) Infiniti Q50 silnik 2.0 benzynka lub 2.2 diesel (mocniejsze lub hybryda już poza budżetem) (2014-2017) Opel Insignia B 1.5t (2.0 już chyba poza budżetem) (2017-2019)
Co myślicie na ten temat? Macie doświadczenie z tymi samochodami? A może poleci ktoś coś równie ciekawego o podobnych parametrach. Nie ukrywam, moim faworytem jest Q50, moim zdaniem łączy to co najlepsze z Audi i z Opla. Minus to fakt, że jest tych aut bardzo mało, trzeba się naszukać żeby znaleźć coś sensownego, co z kolei też przyczynia się do ewentualnych problemów ze sprzedażą w przyszłości.
@Poluros może to trochę zaboli ale 10-15 letnie auta nie wyróżniają się za bardzo na drodze w tym budżecie. Zważywszy, że na obecne czasy to jest budżet na Sandero bez klimatyzacji. Także bardziej warto skupić się tym czym będzie Ci się dobrze jeździć :)
@Poluros: Bez urazy ale to stare auta które niczym się nie wyróżniają. Ciężko będzie w tym budżecie znaleźć coś za czym ludzie będą się oglądać, jak kolega wyżej wspomniał w dzisiejszych czasach to budżet Dacii. Jak chcesz A5 to się zakredytuj pod korek i kup paroletnie ( ͡°͜ʖ͡°)
@Myszo: @AnalLog Może źle się wyraziłem - nie chodzi mi, żeby ludzie się za autem oglądali. Bardziej żeby było to coś mniej oklepanego od typowego sedana/hatchbacka. Tak jak Insignia i A5 to liftbacki, a Q50 to dosyć rzadki samochod, których wiele na naszych drogach nie widac.
@Poluros: gdybyś się kiedyś zdecydował na saaba to dawaj znać, jestem w każdej możliwej grupie, mamy diagnostów, mechaników, całe community saabowskie, grupy z częściami, wszystko jest :P Sam jestem właścicielem 9-3 przedliftowego 😁
@Poluros: w Q50 z tego co się kojarzę to silniki 2.0 benzyna są bardzo odradzane, natomiast 2.2 diesel to mercedesowski świetny silnik, bardzo polecany jeżeli robisz dłuższe trasy, można zejść poniżej 5L/100km. Co do Q50 to bardzo fajne auto, tak jak mówisz mało ich na drogach, całkiem komfortowe, wygodne fotele, jeżeli zależy Ci na systemach bezpieczeństwa to musisz szukać aut z tzw "tarczą bezbieczeństwa"
Szukam pewnego samochodu, które będzie się trochę wyróżniać na drodze. Ma być bezpieczne i dawać frajdę z jazdy. Samochód będzie służył w 70% na mniejsze trasy, 30% dalsze.
Mój budżet wynosi 55tys, mogę trochę dołożyć jeśli gra będzie warta świeczki.
Silnik: 1.5 - 2.2l
Paliwo: (najlepiej) Benzyna
Wyposażenie: Zależy mi na automatycznej skrzyni biegów, dobrym nagłośnieniu, komfortowych siedzeniach, czujnikach parkowania, systemach bezpieczeństwa jak lane assist, czy hamowanie przed przeszkodą, a także dobrym i aktualnym centrum multimediów (od biedy mogę wymienić na niefabryczny, który będzie świeższy)
Obecnie pod uwagę biorę:
Audi A5 8T po faceliftingu, silnik 1.8 CJEB (lub 2.0) tfsi (2011-2013)
Infiniti Q50 silnik 2.0 benzynka lub 2.2 diesel (mocniejsze lub hybryda już poza budżetem) (2014-2017)
Opel Insignia B 1.5t (2.0 już chyba poza budżetem) (2017-2019)
Co myślicie na ten temat? Macie doświadczenie z tymi samochodami? A może poleci ktoś coś równie ciekawego o podobnych parametrach. Nie ukrywam, moim faworytem jest Q50, moim zdaniem łączy to co najlepsze z Audi i z Opla. Minus to fakt, że jest tych aut bardzo mało, trzeba się naszukać żeby znaleźć coś sensownego, co z kolei też przyczynia się do ewentualnych problemów ze sprzedażą w przyszłości.
#jakieauto #motoryzacja #auto #samochody
Były nawet wersję z 2.8v6 jakbyś chciał szybciej 😁
@AnalLog
Może źle się wyraziłem - nie chodzi mi, żeby ludzie się za autem oglądali. Bardziej żeby było to coś mniej oklepanego od typowego sedana/hatchbacka.
Tak jak Insignia i A5 to liftbacki, a Q50 to dosyć rzadki samochod, których wiele na naszych drogach nie widac.
Mógłbyś jakoś uargumentować dlaczego?
Sam jestem właścicielem 9-3 przedliftowego 😁
Co do Q50 to bardzo fajne auto, tak jak mówisz mało ich na drogach, całkiem komfortowe, wygodne fotele, jeżeli zależy Ci na systemach bezpieczeństwa to musisz szukać aut z tzw "tarczą bezbieczeństwa"
Słyszałem że te 2.0 to również wynalazek Mercedesa i generalnie dobra jednostka
Wiem, wiem, widzę do benzyny tak przynajmniej 10 trzeba dokręcić, ale coraz bardziej przekonuje się, że warto. A posiadasz q50 z PL rynku?
DS5,
CLS