Wpis z mikrobloga

@wielbiciel_storm_iron: W aucie z napędem na tył nie możesz po prostu wciskać gazu do końca - tylko tyle i aż tyle, co mnie mocno zaskoczyło jak chwilę pojeździłem E39, bo przyzwyczajony jestem do FWD, gdzie normalnie mogę traktować gaz zero-jedynkowo, a E39 przy czymś takim zarzucało na suchym, więc wolę nie myśleć co by było na mokrym lub śniegu. Ale jak muskałem gaz, to jechało jak każde inne auto i
  • Odpowiedz
@ZlodziejBilonownic: raczej poślizgi nie wypadają przy wciskaniu gazu tylko przy redukcji np albo szybkie puszczanie sprzęgła takie tam
Po prostu ciekawi mnie jak łatwo to zrobić xd
Taki drifcik na parkingu pod tesco jak się ogląda jakieś filmiki to ludziom często to nie wychodzi i wyrywa im auto do przodu i walą w słup a tego efektu poślizgu nie ma, także o co chodzi mają włączone jakieś kontrolę trakcji czy
  • Odpowiedz
@wielbiciel_storm_iron: krótka odpowiedź brzmi: nie, jeśli potrzebujesz rozwinięcia to warunkiem koniecznym są porządne opony (btw. wielosezonowe cing-ciongi to nie porządne opony) i duża doza pokory za kierownicą
  • Odpowiedz
Po prostu ciekawi mnie jak łatwo to zrobić xd

Taki drifcik na parkingu pod tesco jak się ogląda jakieś filmiki to ludziom często to nie wychodzi i wyrywa im auto do przodu i walą w słup a tego efektu poślizgu nie ma, także o co chodzi mają włączone jakieś kontrolę trakcji czy coś takiego?


@wielbiciel_storm_iron: Kwestia responsywności auta, niektóre, zwłaszcza sedany, jak je postawisz bokiem to musisz odpowiednio wcześniej gaz
  • Odpowiedz
@wielbiciel_storm_iron bez przesady, jeżdżą miliony aut z tylnym napędem i nie wypadają z drogi, jak nie będziesz dawał gaz w podłogę na kamyczkach czy zakrecie to będzie ok. Zima to już całkiem co innego i nawet nowoczesne beemki wymagają więcej uwagi niż fwd. Ja jeżdżę pickupem okazjonalnie i muszę się postarać żeby celowo go puścić bokiem xd
  • Odpowiedz