Aktywne Wpisy
Jefrjeitor +193
Też macie wrażenie, że ceny dosłownie wszystkiego odleciały w kosmos? Mieszkania, działki, samochody, usługi... Odleciały tak bardzo, że praktycznie się nie sprzedają.
#ceny #inflacja #nieruchomosci #pieniadze
#ceny #inflacja #nieruchomosci #pieniadze
BobekRobek +8
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
Otóż Avon to wzorowy przykład mlm (czyli multi level marketingu). Taki model biznesowy składa się z poziomów sprzedaży/promocji/dystrybucji produktów. Więc czy avon można przyrównywać do tego gówna? No nie. Oni mieli swoje własne produkty (lepsze, gorsze - miały swoich odbiorców), zbudowali sieć dystrybucji oparty o użytkowników, biznes był zwyczajnie uczciwy, płacisz za towar i go otrzymujesz.
Działali jak normalna firma, wypuszczając katalogi produktów, próbki produktów, zbierając feedbecki od odbiorców - serio,ciężko to nazwać skamem. Pokonał ich szeroko płynący rynek (teraz każdy może sobie zlecić produkcje kosmetyków, byle blogier), ceny, oraz oczywiście sprawy sądowe związane z pudrem powodującym raka (lata 70 o ile dobrze pamiętam - dodam tylko, że wtedy legalnie przepisywano lsd, czy szło kupić mydło z uranem).
Wielu z was nie rozumie, że to co tu wrzucanie nie jest mlm tylko skamem opartym o mlm, a to duża różnica.
Także wielka prośba - nie porównujcie tego gówna z AVONEM
#frajerzyzmlm