Wpis z mikrobloga

Cześć, planuję wziąć pierwszy motocykl w leasing - potrzebuje porobić sobie koszty, a poza tym nie ufam i nie znam się na zakupie używek. Jak w przypadku leasingu wygląda sprawa np. jeśli przewrócę się na moto? Wiem, że wymagane będzie ubezpieczenie po mojej stronie, ale dalej mam wątpliwości czy jakiś pierwszy szlif lub parkingówka nie napędzi mi więcej problemów niż to warte #motocykle #leasing #jdg
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Sharkira: musisz mieć AC w leasingu; oni sami podsuwają propozycje, jak weźmiesz własną polisę to płacisz za akceptację. Jak korzystasz z ubezpieczenia to płacisz za obsługę szkody. Jak chcesz wyjechać za granicę to płacisz za pozwolenie na wyjazd. Generalnie płacisz za każdy możliwy papier ( ͡° ͜ʖ ͡°) a ile to już zależy od leasingodawcy.
Ja na przykład płacę 50 zł netto za obsługę szkody (62,50
  • Odpowiedz
@policjantpeel: Od tego masz wykup prywatny.

@Sharkira Każda naprawa z AC to po pierwsze utrata zniżek (wyższe składki w przyszłych latach), po drugie likwidacja szkód w leasingu to zawsze jakiś koszt. Może być to 50 PLN, 100 PLN, 200 PLN. Tak mniej więcej kształtują się opłaty za wydanie upoważnienia na naprawę w ASO.
  • Odpowiedz
@Sharkira: AC będzie wymagane. Czy będą koszty zależy od firm leasingowych. Część pobiera kwoty za naprawy w aso (i wyrażenie zgody) część nie. Generalnie u----i to głupota, jak masz zdolność, kasę na ubezpieczenie to kupuj baw się i nie przejmuj.
  • Odpowiedz
@Sharkira: mam w leasingu moto, 50% vat w przypadku mojej umowy dorzucam z kieszeni, jak cos sie stanie, gap nie jest wymagany, raczej OC/AC/NW zaakceptowane przez leasing albo od nich, ciuchy mozesz wrzucic w koszty
  • Odpowiedz