Wpis z mikrobloga

#samochody #motoryzacja #ford #mustang #chevrolet #camaro

Czy ktoś posiada/posiadał:
- Mustanga 3.7 V6
- Camaro 3.7 V6

I jest w stanie powiedzieć:
- jak wygląda dostęp do części w obu przypadkach
- generalne koszty utrzymania
- spalanie

W gre wchodzi tylko V6 bo V8 to już dużo za dużo. Nawet jak ktoś nie miał żadnego z aut, to zapraszam do podzielenia się opinią.
tenebrarum - #samochody #motoryzacja #ford #mustang #chevrolet #camaro

Czy ktoś posi...

źródło: 94d43e327d9303539cb1e2aac7032668_XL

Pobierz
  • 89
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Cóż, Mustanga/Camaro chciałem zabrać używanego w leasing na firmę. I chciałem zamknąć się w max 80-90k wartości pojazdu. Cena V8 GT 6 generacji która mnie interesuje to grubo ponad 120k (2014-2017r), aż tyle nie chce płacić.


@tenebrarum: o w mordę... rok temu sprzedałem GT z 2016 roku, polski salon, 130 kkm przebiegu za 109k :D Podrożały...

Kolejna kwestia, różnica w naprawach jest? Czy utrzymanie takiego Mustanga V6/V8 to jak utrzymanie
  • Odpowiedz
@tenebrarum:
- jak wygląda dostęp do części w obu przypadkach
mustang to całkiem popularny model oraz jest to ford, więc bez problemu
chyba że nie przez aso ale to ja nie wiem jak biedni ludzie serwisują samochody
- generalne koszty utrzymania
no duże, bo co chwila się coś psuje, same opony drogie a zużywają się szybko, ubezpieczenie za samochód do p-----------a z silnikiem 3,7 jest duże, no jak chcesz tanio to może jakaś toyota
  • Odpowiedz
  • 1
@tenebrarum: ogolnie mialem juz 4 auta od GM z ich V8, duzo Ci juz tu napisali poprzednicy, nie chce mi sie przekrzykiwac ale tak jak mowili na poczatku. nie ma sensu kupowac auta z V8 bez V8. V6 nie brzmi tak jak powinno i nie jedzie tak jak powinno. widzisz camaro czy tfu mustanga to oczekujesz ze bedzie warczal V8. sama jazda z V8 jest wybitnie przyjemna i satysfakcjonujaca. silnik
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
o w mordę... rok temu sprzedałem GT z 2016 roku, polski salon, 130 kkm przebiegu za 109k :D Podrożały...


@piotrow: kurde niby są jakieś 5.0 w okolicach 90k ale sam nie wiem czy to nie ulepy albo zajechane, musiałbyś sprawdzić otomoto na szybkości i sam wydać opinie, wiesz o co chodzi 90-95k za 5.0 V8 to trochę dla mnie za piękne żeby było prawdziwe

@Hylfnur dzięki za kolejny
  • Odpowiedz
  • 0
@stary_grat: chyba najbardziej dla mnie liczy się i wygląd i dźwięk, bo co to za auto jak z kominów nie p--------e, ale myślę też o ekonomii takiego zakupu, kupić to jedno a utrzymać to drugie, no ale teraz kurde się przechylam bardziej ku temu V8 przez ostatnie komenatrze
  • Odpowiedz
@tenebrarum: aha ktos tam pisal ze skrzynia automatyczna cos tam p-------l. no to skrzynia zarowno manual jak i automat sa bardzo dobre i nieawaryjne. smialo mozesz sie pchac w automat (oznaczenie 6L90, poczytaj opinie po angielsku), mialem jezdziem i bylo git. nie za szybka ale przynajmniej 6 biegow a nie 4 i papierowe wnetrznosci jal przy 4L60 (poprzednia generacja skrzyn). odrobili lekcje i zrobili dobra skrzynie. a manual tez spoko,
  • Odpowiedz
  • 0
mogę zdecydowanie pomóc, gdyż miałem zarówno Camaro V6 jak i 2SS V8. Z ręką na sercu powiem, że przy V6 morda cieszyła mi się przez jakieś 4 miesiące, dopóki nie usłyszałem dźwięku V8. V8 zjada V6 pod względem jakości jazdy. Wydajniejsza chłodnica oleju sprawia, że ciężko o przekroczenie 110 stopni podczas, gdy V6 przy pierwszym lepszym przyspieszeniu podchodzi do 120. Części do obu modeli są bardzo łatwo dostępne, ja ściągałem większość ze
  • Odpowiedz
@tenebrarum: wszyscy się zesrali że OP chce v6 zamiast v8, kiedy większość z nich jeździ komunikacją miejską albo skodą 1.4 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pytanie tutaj o takie rzeczy nie ma sensu bo ludzie zamiast odpowiadać to przychodzą wylać swoje frustracje.
  • Odpowiedz
@tenebrarum: nie pozalujesz. Camaro ma ten plus ze duzo czesci jest juz u nas w polsce, ale ogolnie jak masz amerykanca to z czesciami jest lipa - same czesci są tanie, ale dla amerykanca. dla polaka sama czesc jest juz drozsza bo przeliczasz z usd na pln. jakby tego bylo malo to poza czescia kolejne 50% ceny zakupow placisz za wysylke i clo. jest k---a drogo :) z tego co
  • Odpowiedz
Jeśli nie stać cię na utrzymanie v8 to po co ci mustang?


@cwlmod: Co za logika, Mustang jest jakimś topowym luksusowym wozem?
Tak samo ból o nie-V8 mnie rozwala bo wywodzi się od ludzi którzy sami jeżdżą co najwyżej 1.2 w gazie czy dieslem
  • Odpowiedz
  • 0
@tenebrarum: Podstawowe pytanie - po cholerę ci auto, które jest niepraktyczne, mnóstwo pali, słabo skręca i nigdzie się nie mieści? O wygląd nie pytam, gust to rzecz osobista.
  • Odpowiedz