Wpis z mikrobloga

#samochody #motoryzacja #ford #mustang #chevrolet #camaro

Czy ktoś posiada/posiadał:
- Mustanga 3.7 V6
- Camaro 3.7 V6

I jest w stanie powiedzieć:
- jak wygląda dostęp do części w obu przypadkach
- generalne koszty utrzymania
- spalanie

W gre wchodzi tylko V6 bo V8 to już dużo za dużo. Nawet jak ktoś nie miał żadnego z aut, to zapraszam do podzielenia się opinią.
tenebrarum - #samochody #motoryzacja #ford #mustang #chevrolet #camaro

Czy ktoś posi...

źródło: 94d43e327d9303539cb1e2aac7032668_XL

Pobierz
  • 78
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@tenebrarum: Zawsze mnie bawią ci znawcy że Mustang to tylko musi być z V8 xD Tymczasem Mustang od początku swojego istnienia i z każdą generacją oferował szeroką gamę silników, od słabszych po mocne, były V6, V8, a nawet i R4 się zdarzały. A powiedz że masz Ecoboosta to się zapluje że to g---t na motoryzacji xP
  • Odpowiedz
  • 0
@piotrow: w końcu konkretna odpowiedź

Cóż, Mustanga/Camaro chciałem zabrać używanego w leasing na firmę. I chciałem zamknąć się w max 80-90k wartości pojazdu. Cena V8 GT 6 generacji która mnie interesuje to grubo ponad 120k (2014-2017r), aż tyle nie chce płacić.

Kolejna kwestia, różnica w naprawach jest? Czy utrzymanie takiego Mustanga V6/V8 to jak utrzymanie
  • Odpowiedz
  • 0
@Wloczykij2: te 2 mnie jarają najbardziej, sczególnie Camaro z roczników 2015-2023 6 gen ale z tym już za duzy problem więc zostaje mi popularny koń 6 gen

Dodge jakoś mi kompletnie nie leży
  • Odpowiedz
@tenebrarum syn ma konia IV. Jak szukam części do niego to bardzo dużo jest do V i VI generacji. Na pewno więcej niż do IV generacji. Są sklepy internetowe z częściami do aut amerykańskich a jak czegoś nie będzie to możesz z USA ściągnąć.
  • Odpowiedz
@tenebrarum: mam 3.7 2014 w gazie, jeżdżę jako daily od dwóch lat i żyje :) Premium, wbiłem w nim w zeszłym tygodniu dopiero 50 tysięcy przebiegu. Jak coś się zepsuje to części tanie, silnik cały koło 3K. OC samo 700, OC z AC 2500. Moc i tak za duża na normalną jazdę, wciskasz pedal i leci do przodu - nie do wykorzystania normalnie. W mieście 20 gazu, na trasie przy
  • Odpowiedz
@tenebrarum V6 w mustang/camaro to czysty debilizm i wieś, jak już kupujesz auto do szpanu to czemu z c------m silnikiem? Gdzie tu sens? Albo coś dużo tańszego ale dalej szybkiego jak jakiś golf GTI albo fiesta st itp albo amerykańskie V8. Camaro/mustang V6 j---e wsią na kilometr, nie zaszpanujesz tym xDDD
  • Odpowiedz
3.7 ma niecałe 6 sekund do 100 km/h


@mocarny_knur: n57d30 - czyli r6 - 3.0 ma 4.9 do setki i jest o wiele bardziej ekonomiczne, benzynowe odpowiedniki też.
Pytanie po co brać serio 3.7 skoro są lepsze i mniejsze silniki z o wiele lepszym przyspieszeniem, nie pisząc już o prowadzeniu bo te pony cary i musclecary to dramat na zakrętach (i na prostej w sumie też - pozdro mustang)
  • Odpowiedz
@Protectorx kurde, słabość do aut z USA. Ja najchętniej chciałbym jakiś krążownik amerykański, duża pojemność, mniej mocy. Ale już takich nie robią.

A mustang głównie dlatego że to fastback. Nie ma już tych aut
  • Odpowiedz
Żadne z tych aut nie jest muscle carem, więc co to za przykłady?


@cwlmod: przecież OP (jak i ty) też nie wiecie czym jest muscle car. Przedstawił Camaro i Mustanga a to nie są muscle cary
  • Odpowiedz
@tenebrarum: mogę zdecydowanie pomóc, gdyż miałem zarówno Camaro V6 jak i 2SS V8. Z ręką na sercu powiem, że przy V6 morda cieszyła mi się przez jakieś 4 miesiące, dopóki nie usłyszałem dźwięku V8. V8 zjada V6 pod względem jakości jazdy. Wydajniejsza chłodnica oleju sprawia, że ciężko o przekroczenie 110 stopni podczas, gdy V6 przy pierwszym lepszym przyspieszeniu podchodzi do 120. Części do obu modeli są bardzo łatwo dostępne, ja
  • Odpowiedz
@drzdrzownica Auto ma przede wszystkim cieszyć oko i podobać się właścicielowi. Ktoś kto jest zainteresowany Mustangiem czy Camaro nie będzie brał pod uwagę samochodów o nadwoziu typu Golf, których na ulicach jeździ miliony
  • Odpowiedz