Wpis z mikrobloga

#samochody #motoryzacja #ford #mustang #chevrolet #camaro

Czy ktoś posiada/posiadał:
- Mustanga 3.7 V6
- Camaro 3.7 V6

I jest w stanie powiedzieć:
- jak wygląda dostęp do części w obu przypadkach
- generalne koszty utrzymania
- spalanie

W gre wchodzi tylko V6 bo V8 to już dużo za dużo. Nawet jak ktoś nie miał żadnego z aut, to zapraszam do podzielenia się opinią.
tenebrarum - #samochody #motoryzacja #ford #mustang #chevrolet #camaro

Czy ktoś posi...

źródło: 94d43e327d9303539cb1e2aac7032668_XL

Pobierz
  • 89
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@tenebrarum ja się właśnie zastanawiam nad mustangiem 3.7 V6. 5.0 v8 to chyba troche zbyt dużo i niewiele jest już zagazowana. W v8 koszty utrzymania idą też w górę.

Z tego co wiem polecają automaty, bo manuale są już zakatowane przez amerykanow
  • Odpowiedz
@tenebrarum nie, raczej w moim zasięgu finansowym jest polift V generacji.

Zwróć jeszcze uwagę że to napęd na tył, trakcja jest bardzo słaba więc mogą być jaja w zimie jak nie mieszkasz w płaskiej części Polski. Trzeba będzie wykosztować się na naprawdę dobre kapcie zimowe. Mustangi znane są z narowistosci i wjeżdżania w sciane

Kumpel robił przy 3.7 i mówił że wszystkie części dostępne, silnik prosty jak budowa cepa, a koszt
  • Odpowiedz
- jak wygląda dostęp do części w obu przypadkach


@tenebrarum: Generalnie nie ma większych problemów z kupnem części z USA, ale tu Mustang będzie miał przewagę, bo nie ma problemów z kupnem części w hurtowniach w Polsce. Z tego co kojarzę Mustang V6 nie był sprzedawany oficjalnie w Polsce, ale Mazda CX-9 z tym samym silnikiem była, więc z częściami do sinika też nie powinno być problemów.
Co do samego
  • Odpowiedz
  • 0
że V6 jeździ podobnie do czterocylindrowego Ecoboosta, a pali podobnie jak V8.


@positive_rate: różnica jest duża bo 3.7L vs 5L więc wychodze z założenia że spalanie będzie dużo większe

poza tym, 420 koni, serio? po co mi tyle, ja chce to auto na daily a nie trzymać je pod kloszem
  • Odpowiedz
różnica jest duża bo 3.7L vs 5L więc wychodze z założenia że spalanie będzie dużo większe

@tenebrarum: V6 jeździ podobnie do czterocylindrowego Ecoboosta, a pali podobnie jak V8. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

poza tym, 420 koni, serio? po co mi tyle, ja chce to auto na daily a nie trzymać je pod kloszem

Jeśli nie stać cię na utrzymanie v8 to po co ci mustang? To
  • Odpowiedz
@tenebrarum mustangi maja duza dostepnosc czesci w europie, ale to nie jest fura na nasze drogi. No chyba ze lubisz baczki krecic. W zime musisz wozic lancuchy chocby na tyl bo skurczysyn jest momentami nie do opanowania. No chyba ze mieszkasz w Łomiankach i bedziesz latal tylko po plaskim i miescie
  • Odpowiedz
@cwlmod

Jeśli nie stać cię na utrzymanie v8 to po co ci mustang?


Po to są różne silniki w gamie żeby każdy sobie wybrał coś na swoją kieszeń. V8 pali o litr więcej, ale jest o wiele droższe w naprawie.

3.7 ma niecałe 6 sekund do 100 km/h, po co szybsze auto jak w Polsce jest ograniczenie do 140. Chyba że na tor, ale w Polsce ich praktycznie nie ma.
  • Odpowiedz
  • 8
V6 jeździ podobnie do czterocylindrowego Ecoboosta, a pali podobnie jak V8. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@cwlmod: gdzie mogę zobaczyć jakiś raport? A co z częściami, ubezpieczeniem, awaryjnością. Zakładam że OC/AC za V8 będzie dużo większe.

Jeśli nie stać cię na utrzymanie v8 to po co ci mustang?


@cwlmod: "Jeśli nie stać cię na BMW M3CS to po co kupujesz BMW M340i?" "Jeśli nie stać
  • Odpowiedz
  • 6
Po to są różne silniki w gamie żeby każdy sobie wybrał coś na swoją kieszeń. V8 pali o litr więcej, ale jest o wiele droższe w naprawie.


@mocarny_knur: o to mi właśnie chodzi, nie rozumiem logiki xD po to są różne wersje żeby iść na jakiś kompromis. V6 ma zajebisty dźwięk, wygląd, a nie kosztuje mini-fortuny jak wersja z V8. Niestety nie jestem influencerem freakfighterem i nie stać mnie na
  • Odpowiedz
@tenebrarum właśnie o to chodzi że mustang będzie świrowal pawiana za ciebie, od krawężnika do krawężnika xd. Wejdź na jakieś forum mustanga i wpisz se "zima" albo "trakcja" to się dowiesz. Ale z tego co wiem to w gen VI coś tam podreperowali z przyczepnością żeby nie było takiego exportu wraków do Polski
  • Odpowiedz
  • 0
właśnie o to chodzi że mustang będzie świętował pawiana za ciebie


@mocarny_knur: przy jeździe w mieście/drogach krajowych 50-90km/h też? Nie wystarczą zimowe kapcie i tyle? Przecież to byłoby bez sensu jakby autem nie dało się jeździć w zimę. Chyba że mówią to ci którzy ruszają z przed świateł na 7k/obr żeby się popisać.
  • Odpowiedz