Wpis z mikrobloga

W krajach dalekiego wchodu nic nie jest przekazywane wprost, komunikacja w tematach wrażliwych odbywa się na zasadzie subtelnych gestów i ogólnie pojętej komunikacji niewerbalnej. Już w latach 70tych zauważono że osoby chcące zrobić coming out przynosiły do domu słoik majonezu Winiary, licząc że rodzina i przyjaciele zrozumieją ten gest i zaakceptują ich odmienną orientację.
Badań w tym temacie podjął się National University of Singapore, który w 1989r. przeprowadził badania na grupie 70 000 studentów. Wyniki nie były zaskoczeniem i potwierdziły rolę majonezu Winiary w procesie ujawniania swojej orientacji, co zaskakujące w procesie badań okazało się że popularność wyżej wymienionego majonezu wśród kobiet i mężczyzn homoseksualnych spowodowana była samym smakiem produktu. Większości respondentów smak przypominał spuchę, przez co spożywanie go dostarcza tym osobom endorfin.

#majonez #bojowkamajonezukieleckiego #heheszki
ChamskoCytuje - W krajach dalekiego wchodu nic nie jest przekazywane wprost, komunika...

źródło: comment_1647548639PoYlzflClqDdlEsXDCDk4h

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ChamskoCytuje: Co ciekawe, podobne badania prowadzone w Polsce przyniosły zupełnie odmienne rezultaty. Według badań Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu, woń octówy budzi zboczenie i łobrzydliwe homoseksualne żądze, stąd wysoka korelacja między konsumpcją kieleckiego a liczbą stosunków homoseksualnych.
  • Odpowiedz