Zatrudniłem się w małej lokalnej firmie zajmującej sie kontrukcjami stalowymi. Miałem być informatykiem i nawet mam to wpisane na umowie, ale w praktyce jestem informatykiem/kierowcą/zaopatrzeniowcem i nawet kontrolerem jakości xD Na początku myślałem, że dobra, przecież nie będzie tak źle, ale co sie teraz odwaliło to ja nawet nie wiem.
Jakoś pod koniec lipca miałem coś zamówić, nieistotne co konkretnie - dostałem maila z magazynu, ale miałem inne rzeczy do zrobienia które były w danym momencie priorytetem, mianowicie obszerna dokumentacja dla zagranicznego klienta i kompletnie zapomniałem o tym zamówieniu. Zamówiłem to wczoraj, ale na szczęście jeszcze mieliśmy zapas tego, więc nic poważnego się nie stało, a później jeszcze zamówiłem za dużo farby do metalu, ale dogadałem się z dostawcą i przyjmą zwrot, ale szefowa (ona generalnie ma coś z głową, ale mniejsza o to) już strzelała z d--y. Przyszła do mnie i zaczęła coś gadać o tym, że poniosę koszty tego, że wpisze mi naganę albo nawet mnie zwolni dyscyplinarnie. Powiedziała też, że chce pisemne usprawiedliwienie dlaczego taka sytuacja miała miejsce. Czy to nie będzie dla mnie strzał w kolano jeśli dam jej takie coś na piśmie?
Co robić? Dodam, że pracuje tutaj 3 miesiące i dopiero mi przedłużyli umowę na rok xD
Przyszła do mnie i zaczęła coś gadać o tym, że poniosę koszty tego, że wpisze mi naganę albo nawet mnie zwolni dyscyplinarnie.
@tfujstarypijany2137: Masz umowę o pracę? Jeśli tak, g---o może Ci zrobić w kwestii ponoszenia kosztów. Ja bym sugerował, żebyś postawił sprawę jasno - nie będziesz robił rzeczy, które nie są częścią Twoich obowiązków(tzn. nie są związane z byciem informatykiem). Szukają frajera, który obsłuży kilka stanowisk za jedną pensję.
@tfujstarypijany2137 sprawdź najpierw jaki masz zakres obowiązków na umowie, ja p------e co ma małpy teraz są na rynku pracy, jak można nie pamiętać jaki się ma zakres obowiązków.