Aktywne Wpisy
PorzeczkowySok +12
pierwszy raz sobie spróbuję, prawilne jest chyba gostyńskie, ale polując kilka tygodni na kakaowe dopiero dzisiaj zdobyłem takie, gostyńskie zwykłe tylko jest, a ja lubię kakao
chociaż jak będzie mi smakowało to nie wykluczam, że sobie zwykłe kiedyś kupię gostyńskie ʕ•ᴥ•ʔ
chociaż jak będzie mi smakowało to nie wykluczam, że sobie zwykłe kiedyś kupię gostyńskie ʕ•ᴥ•ʔ
szzzzzz 0
Uczę się na studiach neurobiologii m.in.
zgadnijcie co studiuję myślę że nie zgadniecie
zgadnijcie co studiuję myślę że nie zgadniecie
kolejny dzien w cuckoldstanie
o 6:47 budzi mnie telefon od znajomego - pyta czy mam czas podjechać lawetą po jego auto bo padła maszyna i trzeba to ściągnąć do mechanika, przeraziłem się i zaschło mi w gardle bo z dwa miesiące temu kupił wreszcie jakiś cywilizowany pojazd, pojazd który dla niego osobiście sprawdzałem i zarekomendowałem (BMW X6 G06)
geneza:
facet chyba przez 9 lat jeździł starym punto (chyba 2004 rok) w gazie, bo 'zamienił się' z różową jak się poznali (ona jeździła jego mondeo z 2010r.), teraz wreszcie kupił beeme żeby wygodnie i bezpiecznie dojeżdżać 70km do pracy
fakty:
po przyjeździe na miejsce okazało się, że to wcale nie beema którą sobie kupił aby wygodnie i bezpiecznie dojeżdżać do pracy zdechła, to było stare punto które miało iść na złom po kupnie bmw
po kupnie beemy wspólnie z marysią ustalili (XDDDD), że mondeo już jej się znudziło i trzeba sprzedać, no a ona przecież nie będzie jeździć starym punto na pazury i do makdonalda z koleżaneczkami, więc gość z--------a tym zdechlunem dalej do roboty 140km dziennie a ona robi beemą pewnie z 30km i rysuje ją po parkingach z koleżaneczkami, logiczne nie?
nic dziwnego, że polki mają takie wymagania i wolą twardego mokebe który im jebnie jak się nie będą słuchać, skoro faceci to takie straszne p---y
@Damntrain: tak tylko jak znajdą polaka co im jebnie to odrazu na policję.
Ja jebnie mokebe to hi hi ale ty silny jesteś