Aktywne Wpisy
co-to-ma-byc +145
Niestety do niewielu pewnie to dotrze.
„ Drugi dzień nowego roku 2025 – emocje wciąż nie opadły...
Sylwestrowa noc pozostawiła w nas wiele smutku i złości.
Długo zastanawialiśmy się, czy w ogóle publikować ten post, bo za każdym razem, gdy poruszamy temat hukowych petard, pojawia się fala agresji. Wrzucenie tego „na gorąco” skończyłoby się pewnie blokadą konta przez Facebooka ze względu na nasze emocjonalne słowa i falę złości, którą wywołałoby to wśród odbiorców.
„ Drugi dzień nowego roku 2025 – emocje wciąż nie opadły...
Sylwestrowa noc pozostawiła w nas wiele smutku i złości.
Długo zastanawialiśmy się, czy w ogóle publikować ten post, bo za każdym razem, gdy poruszamy temat hukowych petard, pojawia się fala agresji. Wrzucenie tego „na gorąco” skończyłoby się pewnie blokadą konta przez Facebooka ze względu na nasze emocjonalne słowa i falę złości, którą wywołałoby to wśród odbiorców.
Splot +360
Koparka wielonaczyniowa gotowa. Kolekcja uzupełniona. Muszę jeszcze zainstalować oświetlenie i zobaczyć czy uda mi się sprawić żeby pracowała płynniej - wydaje mi się że problem jest gdzieś w kole z czerpakami.
#lego #legotechnic
#lego #legotechnic
Wiedziałem że to nie jest super trwałe, ale żeby aż taki kasztan? Ktoś ma jakieś doświadczenia z napraw?
#vag #volkswagen #skoda #seat #cupra #audi #mechanikasamochodowa #mechanika #naprawasamochodow
Mam Superba 1.8 TSI 180 KM z DQ200, rocznik 2017. U mnie przy 110 kkm na szafie sprzęgła są wciąż fabryczne i nie mam problemów ale większość kilometrów zrobiłem po autostradach i eskach na jednym biegu.
To powiedziawszy - przy przebiegu 75 kkm posypała mi się skrzynia (pomieliło zęby trzeciego biegu) ale ASO łaskawie wymieniło całą skrzynię na nową na swój koszt mimo, że auto było prawie dwa lata po
@smk666: no to się zagalopowałeś
U mnie objawiało się szarpaniem przy ruszaniu. Zwykle delikatnym, ale raz na czas telepalo mocniej i wkurzało. Natomiast po naprawie dalej mam delikatne wibracje tak przy 1800 obr min. Na grupie FB ludzie piszą że ten
@dict:
No dobra, nie ma na zewnątrz jednego wybieraka jak selespeed ale dalej wałki i koła zębate są takie same jak w manualu, tylko przesuwaniem wybieraków steruje kilka elektrozaworów. To nie klasyczny automat, który ma przekładnie planetarne, sprzęgła i hamulce poszczególnych stopni.
Sprzęgła również działają na dokładnie takiej samej zasadzie jak w manualu, tyle że są dwa umieszczone koncentrycznie i wyciska je siłownik hydrauliczny sterowany elektronicznie
@highsstuff:
A to u siebie tego nie zauważyłem tak przed wymianą, jak i po. Może wyższy moment od dołu z 1.8 maskuje niedobory 1.4?