Wpis z mikrobloga

Czy jest sens uczyć się c++ do unreala zeby spróbować z własną grą pierwszo lub trzecio osobową w stylu np silent hill? Kilka lat zajęła nauka blendera do 3d i tu spoko coś tam byłbym wstanie wytworzyć ale czy naprawdę trzeba poświęcać lata żeby móc wygenerować w unrealu proste oskryptowanie mapki? Kiedys pamiętam jak robiłem mapki do cs go to hammer engine był na tyle spoko że korzystało się z gotowych funkcji typu toggle, trigger textury, logic auto itp. A o ile wygodnie korzystam z nodow w blenderze o tyle w unrealu wydaje sie to dla mnie dziwne i nie moge ogarnac logiki w tym. Wiec pytanie czy jest sens sie uczyć zarówno unreala jak i c++ bo chyba bez kodu to ja tam co najwyżej suwaczkami się pobawię czyż nie?
#unreal #unrealengine
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Miljonwrok: Jeśli ogarniasz 3d modeling to nauka Unreala będzie łatwa. UnrealEngine ma coś takiego jak Blueprinty, programujesz grę przy pomocy nodeów jak te z blendera i nie musisz nawet dotykać c++ żeby zrobić w pełni funkcjonalną grę.
  • Odpowiedz