Wpis z mikrobloga

@George_Liquor: najlepiej jakby amortyzator pracował w osi, ewentualne przekrzywianie osi na pewno skróci jego żywot i wprowadzi nieprzewidywalne opory bo jak widzisz na zdjęciu głowka amortyzatora przy kierownicy ma na osi skręt w poziomie ale jak skręcisz kierownicą i wejdzie bliżej to główka będzie próbowała się obrócić do góry a nie ma tam możliwości skręcenia więc bedzie cały tłoczek wykrzywiać
  • Odpowiedz
po #!$%@? w MZ amortyzator skrętu


@bocznica: bo ma wózek boczny i bez amortyzatora cały czas go ciągnie w prawo? Bo najezdzajac kołem wózka, na przeszkodę bezie ci skręcało kierownice.
Nie wiem na ile to pomaga, ale powód zastosowania tego jest tam oczywisty
  • Odpowiedz
@krzysztof2033: nigdzie nie pisałem że amortyzator jest tylko do sporta - moim zdaniem ignorancją jest ładowanie amortyzatora gdzie tylko się zmieści, aby zmniejszał skutki innych usterek zamiast je po prostu usunąć. Montowanie przypadkowego amortyzatora w przypadkowym miejscu pod przypadkowym kątem to proszenie się o kłopoty.
  • Odpowiedz