Wpis z mikrobloga

W jaki sposób uzyskać unikalny identyfikator dla każdego obiektu w poziomie, który będzie stały co uruchomienie gry? #unreal #unrealengine5 #unrealengine #programowanie
Potrzebuje unikalnego ID dla każdego Blueprinta "Rotatable", żeby dla każdego tego obiektu zapisywać dane (OSOBNO!), które potem gracz może wczytać razem z grą. Aktualnie używam "Get Object Name", ale daje to swego rodzaju Identyfikator tylko dla blueprinta, a nie dla każdego obiektu w poziomie, który tego blueprinta używa, przez co jak użyje jednego "Rotatable" to potem jak wczytam grę to dane z tego jednego "Rotatable" przypisują się do wszystkich "Rotatable" przez to, że każdy z nich ma ten sam ID...
mamniciwszystko - W jaki sposób uzyskać unikalny identyfikator dla każdego obiektu w ...

źródło: image

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach