Wpis z mikrobloga

@OscarGoldman: być może masz to samo co miałem ja a mianowicie - miałem po założeniu konta online z kurierem (bo coś bez mi nie działało) że przez za wysoki obrót miałem blokadę i infolinia (dzwoniłem z 3 razy w ciągu 3 dni) nie była mi w stanie pomóc - pomogło pójście do placówki i "uzupełnienie" danych, które blokadę zlikwidowało
  • Odpowiedz
  • 0
@Sudden: dzwoniła do mnie kobitka - bo byłem dzisiaj osobiście i mówiła że blokada bezpieczeństwa - środków zero - jutro mam po 9.00 przyjechać i właśnie wypełnić jakieś pierdoły, to chyba chodzi o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy o ile kojarze, tylko banał polega na tym że ja tam mam raptem grosze i tyle, to konto jest mega żadko używane bo jest osobiste więc wiadomo, a firmowe jest w santanderze i pkobp
  • Odpowiedz