Wpis z mikrobloga

Słyszałem ciekawa obserwacje odnośnie już obecnych na Ukrainie F-16. Jest to argument, że nawet te kilka F-16 na Ukrainie zmieniają istotnie sytuacje w niektórych obszarach. Np. od teraz Rosjanie widząc obiekt (obiekty) na radarze za każdym razem będą musieli zakładać, że może to być F-16, co naturalnie będzie to wiązać ich siły (zasoby) i uwagę.

#ukraina #wojna #f16
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Adaslaw nie znam się i nie wiem nic dokładnie ale mam przeczucie, że na Ukrainie jest już o wiele więcej F16 niż to było powiedziane. Dlatego właśnie tak jak mówisz to luzuje inne odcinki frontu i mogli zaatakować tam gdzie kacapy sie nie spodziewaly
  • Odpowiedz
via Android
  • 6
@pszypau tez w podobnym kontekście czytałem inna opinie (nie mam pojęcia czy sensowną), że Ukraina z premedytacją nie niszczy mostu krymskiego, bo w ten sposób wiąże w jego rejonie spore siły rosyjskiej OPL.
  • Odpowiedz
czyli że Ukraina nie ma już, poza F16, żadnych latających jednostek?

@Adaslaw: Tak mi się wydaje, ewentualnie naprawdę pojedyncze su-28

bo w ten sposób wiąże w jego rejonie spore siły rosyjskiej OPL.

Most krymski stracił na znaczeniu od chwili gdy ruscy pociągnęli linię kolejową przez południową część zdobytej Ukrainy nad morzem azowskim
  • Odpowiedz
@Adaslaw w sumie moze miec to sens, bi jeśli przez ten most przedostaja się posiłki, które nie są tak istotne, aby zniszczy most, ale żeby OPL tam byla i pilnowała,.bo mniej ich będzie na innych frontach. Przy okazji mogą niszczyć pojedyncze zestawy OPL jak jakies nowoczesne radary czy wyrzutnie rakiet OPL
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Berkel_88 jakie posiłki są transportowane przez most to nie wiem. Ale mam jednak obawę, że ten most, z racji wielu nitek, ma sporą przepustowość.
Są nitki i drogowe i kolejowe. Nie wygląda mi to na małą przepustowość .
  • Odpowiedz